piątek, 3 stycznia 2020

Kurs na romantyczną karteczkę na ślub...

Cześć! Dziś chciałam pokazać Wam kurs fotograficzny na romantyczną karteczkę na ślub 

1. Potrzebujemy: baza kartkowa, papier nr 03, 05, 06, 09, klej, nożyczki, trymer, kostki 3D, 
różyczki-3 szt. pręciki, gaza, biała farba, gąbka kuchenna
A więc zaczynamy: wycinam dwa prostokąty u mnie w wymiarach -turkus 9,5x14,5 a papier z kropeczkami w wymiarze 9x14 cm, wycięłam również koronkowa ramkę , jaskółki, serduszko, kopertę i kwiatki które znajdziecie na papierze groszkowym z drugiej strony.
Pod wycięta ramkę naklejam kwiatek z listkami a później pod spód dodaje gazę i naklejam kawałek turkusowego papieru aby zamknąć całość okienka. Pod całość okienka naklejam dystans 3D.


2. Naklejamy prostokąty na siebie a później ramkę na dystansie. Ramkę naklejamy tak aby można było pod spód podkleić jeszcze wycięte kartki .


3. Kiedy mamy już naklejone kwiatki pod spodem dodajemy teraz kwiatki na wierz naklejając na ramkę, dodajemy jaskółeczki  (ja zrobiłam na dystansie) i kopertkę

 4.Kiedy mamy naklejone papierowa kompozycję z kwiatów naklejamy trzy różyczki i pręciki. Dołożyłam jeszcze na dole papierowe serduszko.

 5.Kiedy mamy już wszystko naklejone dodajemy po bokach rameczki trochę gazy jak również przy kwiatuszkach. Następnie bierzemy kuchenną gąbeczkę i lekko nakładamy na nią białą farbę i tuszujemy całą karteczkę ale bardzo delikatnie i posypujemy brokatem.


6. Na koniec dodałam napis i perełki oraz poodginałam brzegi groszkowego papieru i lekko porozdzierałam.


7.Naklejamy całość na kartkowa białą bazę i nasza romantyczna karteczka gotowa na ślub...


***
Moc pozdrowień śle!

59 komentarzy:

  1. Śliczna kompozycja :) ale się nawycinałas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! Szkoda, że nie mam tych papierów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu Twoje kartki są niepowtarzalne! Piękna i fajny kursik :). Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wszystko skomponowałaś i pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała, piękna, niepowtarzalna ... nie każdy z tych materiałów taką cudowna kartkę potrafi wyczarować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca, pięknie skomponowana!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kursik, a karteczka jest cudowna! Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna! jak uroczo wkomponowana rameczka :) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, romantyczna kartka. Dziękuję za kursik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful cards, Gosia! Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała kompozycja i ten każdy detal, no rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, podziwiam. W moich rękach przy najpiękniejszym papierze wyszło by jakieś biedulko. Masz kobieto to coś..

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kurs! Kompetentnie opisany i "obfotografowany". Jak zwykle pełen profesjonalizm! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, dzięki! Zapisałam sobie i kiedyś skorzystam. :) Czekam na więcej takich tutoriali! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna kartka. Nawet z Twoim kursem nie umiałabym takiej pięknej zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wycinanie to nie moja bajka, ale Tobie wyszło wspaniale, kursik super przedstawiony

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna karteczka i piękny kursik, zapisałam sobie i skorzystam, dziękuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytelny Jursik. Piękna karteczka z cudownej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny kursik, piękna i romantyczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyszło, fajnie popatrzeć krok po kroku

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kursik a karteczka wygląda wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kompozycja! Zainspirowałaś mnie kursikiem :) Gaza, kwiaty wycięte połączone z przestrzennymi - bardzo to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna kartka i cudowny kurs, dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń