sobota, 14 września 2019

Skrzyneczka świąteczna...

W tym roku jakoś wcześniej zaczęłam tworzyć z papierów świątecznych...ale przyznaję, że im wcześniej tym lepiej mi się pracuje ze świątecznymi motywami...
Tym razem gościnnie wystąpiłam w UHK Gallery i ozdobiłam drewnianą skrzynkę papierami z najnowszej kolekcji Hello Christmas ,w której znalazły się śnieżynki ze sklejki,  
pomalowane na biało i ozdobione papierem. 
W środku pudelka kieszonka na życzenia.  Lubię takimi prezencikami obdarowywać najbliższych na święta. Papiery polecam, są naprawdę piękne.






***
Dziękuję za ciepłe słowa !

59 komentarzy:

  1. Przepiękna skrzyneczka. Bardzo podoba mi się jej klimat! Możesz mi ją podarować 😂 ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna skrzyneczka i zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna skrzyneczka! Ja byłabym zachwycona takim prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna,jest naprawdę bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna szkatułka 😍 och i już czuję święta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna skrzyneczka, takie własnoręczne prezenty (zwłaszcza tak cudne) cieszą najbardziej.
    Uściski niedzielne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i pomysłowa taka udekorowana papierkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje pudełeczka! To chyba moja ulubiona część Twojej twórczości. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała skrzyneczka, na święta idealna będzie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycająca skrzyneczka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełko rewelacja! Miło dostać taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam na fb i zachwyciła mnie dogłebnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńko, bogato zdobione 😊
    Taki prezent świąteczny na pewno każdego bardzo ucieszy.
    Pozdrawiam słonecznie 🌺😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne świąteczne pudełeczko.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo wyraziste te papiery. Wspaniały upominek zrobiłaś Gosiu. Wprowadzasz uroczy klimat świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To już święta? Piękne dzieło, lubię takie zimowo-świąteczne motywy i juz się nie mogę doczekać aż nadejdzie ten czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chociaż ta nowa kolekcja papierów od UHK mnie nie przekonuje to skrzyneczka wygląda oszałamiająco! Jestem w niej zakochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapachniało Świętami.
    Piękny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślałam że drewno można tylko dekupażować ;) Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje ulubione zestawienie świątecznych kolorów. Prześliczne pudełko. Cudowny kwiatek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna! Poczułam delikatny zapach świąt!🎄

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna szkatuła, środek pięknie ozdobiony i te śnieżynki! <3 Coraz bardziej czuję, że powoli zbliżamy się do świątecznych klimatów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń