środa, 12 grudnia 2018

...z Aniołkami

Karteczki z Aniołkami...




***
Dziękuje za każde słowo!

27 komentarzy:

  1. Śliczne są :) bardzo ciepły klimat stworzyłaś na tych kartkach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ one cudne Gosiu. Jestem oczarowana. Uwielbiam takie klimaty. Urocze są te aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne! Barokowe, zimowe, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i oryginalne kartki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love angels and these creations are so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kartki retro. Kolorystyka też mnie zachwyca. Miałam w tym roku robić kartki retro, zebrałam wszystkie elementy łącznie ze stemplem, a w końcu nie zrobiłam wcale. Może za rok. )

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne świąteczne cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  8. Anielskie...Super...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie bardzo romantyczne! Świetnie wyglądają:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny retro motyw :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń