sobota, 10 listopada 2018

Serduszka z Aniołkami ...

Dzień dobry! 
Dziś chciałam pokazać Wam dwie bańki - serduszka ozdobione serwetkowymi aniołkami. 
Do ich ozdobienia i nadania im faktury użyłam pasty strukturalnej i past postarzających Cadence.
Wszystko stworzyłam na akrylowej bazie. Serduszko jest otwierane-doskonale nadaje się do kreatywnych projektów i ozdabiania zarówno od środka jak i na zewnątrz. Baza nadaje się do ozdabiania różnymi technikami. Produkty znajdziecie w Studio75
***
Serdeczności ślę!

60 komentarzy:

  1. Przepiękne :) uwielbiam te aniołeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne! Cudne są te aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie śliczne :)) Cherubinki - moje ulubione :)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Już widzę jak cudownie będą się prezentować na choince :).

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne:)))chyba czas zabrać się za moje serduszka i lentilki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wykorzystałaś preparaty Cadence oraz piękne aniołki. Medaliony doskonale zaprezentują się na świątecznej choince 👍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Te aniołki niezmiennie mnie zachwycają. Przepięknie się prezentują na serduszkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie. Twoja praca jak zwykle doskonała

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne!!! Uwielbiam aniołki w każdym wydaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te serduszka. Aniołki Rafaela robią furorę od tak dawna:)) Samam kiedyś zrobiłam obrazek decoupage:)POzdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Te aniołki są chyba od zawsze a szczególnie w decu, chyba każda od nich zaczynała swoje zdobienia serwetkami, ale takie tło to majstersztyk. Gratuluję opanowanej techniki i wspaniałej gry kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne serduszka, fajnie ozłocone :) Przyjemnie obejrzeć Twoją nie-papierową pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Bardzo świąteczne i romantyczne jednocześnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń