wtorek, 10 lipca 2018

Album tropikalny

U nas piękne słoneczko i cudowny czas ...zainspirowana tymi "wolnymi" chwilami poczyniłam sobie tropikalny album w pudełeczku . Pudełko, okładkę albumu i kary w środku pochlapałam farbami akrylowymi firmy DecoArt bez użycia wody, na czerni dały fantastyczny efekt mocnych wyrazistych plam . Trzeba dłużej czekać na wyschnięcie, bo warstwa jest grubsza,  ale jak dla mnie to efekt dają świetny.
Wypróbujcie, polecam! Farby dostępne w Decoratorium.







***
Pozdrawiam!

51 komentarzy:

  1. Bardzo piękny tropikalny album. :) Miłego dnia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! chlapania są kwintesencją całego projektu :) pozdrawiam Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny! Zestawienie eleganckiej czerni z soczystymi, świeżymi kolorami nadało albumowi efektu „WOW!” i odnoszę wrażenie, że uzyskiwanie tego efektu przychodzi Tobie z niezwykłą łatwością:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! cudnie , "smakowicie " wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny komplet!

    Pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. O raju, jaki cudny :) mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, letni i bardzo radosny album.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny albumik! Przepięknie wygląda to połączenie czerni z innymi kolorami. Efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie piękny album. Czerń w połączeniu z energią kolorów kwiatów wygląda magicznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czrne tło elegancko wyglada w połaczeniu z soczystymi kolorami. Śliczne karty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne soczyste kolory podbite dodatkowo czarnym tłem. Aż chce się jechać do ciepłych krajów i poleżeć pod palmą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądają te papiery na czarnym tle - takie wyciszone:) Kompozycja oczywiście przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW piękny album. Można się poczuć jak na tropikalnej wyspie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wciąż nie ma odwagi na użycie czarnej bazy albumowej, ale... chyba właśnie zmieniłam zdanie, bo swoją pracą mocno kusisz! Niezwykle energetyczna, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny! I mnie kusi, aby z tych papierów zrobić album. Na razie powstało kilka kartek, bo nie mogłam się powstrzymać. :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. W pochmurne dni, kolory tego album będą przywoływać lato ♥️ piękny

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne kolory, pełne radości i słońca mimo że na czarnej bazie :) Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny album, w życiu nie wpadłabym na pomysł mieszania kolekcji tropikalnej z czarnym tłem a wyszło bomba

    OdpowiedzUsuń
  19. Szaleństwo tropików😉 Cudny albumik😍

    OdpowiedzUsuń