środa, 14 lutego 2018

Wiosna...ach to ty...

 Dziś przybywam do Was z wiosennym blejtramem, pełnym kolorów różu, turkusu i zieleni. Bo już tęsknie w te ponure zimowe dni za wiosną, kwiatami i motylami a najbardziej to chyba za słońcem! Więc postanowiłam zrobić coś optymistycznego tylko dla siebie...poszły w ruch nożyczki i papier Lemoncraft -Dom róż oraz wypróbowałam farby postarzające Cadence.
Do wykonania tego blejtramu natchnęła mnie Karolina Czołba, która przepięknie bawi się kolorami w swoich pracach i którą miałam możliwość poznać osobiście w ten weekend.
To było cudowne spotkanie! Poznałam również Agnieszkę i Iwonę.A to wszystko w Studio75.









 ***
Candy z sercem wygrywa -Celestial.
Proszę o kontakt!
***
Zapraszam na blog Przyda się. Pozdrawiam-Gosia!

70 komentarzy:

  1. Cudny... Cudne kolory... Byle do wiosny 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne przywołanie wiosny Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne kolory ,efekt końcowy wow :) gratulacje dla Celesia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przywołuj Gosiu wiosnę,przywołuj,bo pieknie to robisz:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, ciepło, kolorowo- tego mi potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny! Rzeczywiście wiosenny. Ja też już się nie mogę doczekać ciepła i słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta wiosna! Przy tak szarych dniach bez słońca i mnie się ona marzy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna praca! Radosna, kolorowa, pachnąca wiosną :) To lubię :)
    I bardzo lubię wygrywać candy :) Pięknie dziękuję Gosiu. Nie spodziewałam się :) I już się cieszę na te śliczności. Zaraz adres wyślę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosna pełną gębą :) Śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wiosennie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wiosenny 💛 oj tęskni się, tęskni 😊 ale już niedługo 😉 pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie aż wiosną zapachniało, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta wiosna. Też już tęsknię za słońcem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza praca i piękna Ty! :):)
    Pozdrawiam ciepło! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosia jaki on piękny ! Aż się wzruszyłam, pozdrawiam Cię kochana, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż zatęskniłam za wiosną. Piekna praca i cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwie piękna wiosna, kolorki bardzo radosne , a całośc piękna i warta specjalnego miejsca na ścianie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, na blejtramie można wypróbowywać nowości i uzyskać ciekawe efekty. Fajna praca, ubogacona mediami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na blejtramie jest tyle radości, że wystarczy na wszystkie szare dni roku - jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie,wiosennie i bardzo przyjemnie !:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna praca- jak nic przywołuje wiosnę:0

    OdpowiedzUsuń
  22. klimatyczna praca :) a Wiosna...hmmm...na fotografii śliczna ;) za oknem jeszcze nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała, pachnąca wiosną praca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny blejtram, wspaniale go skomponowałaś i stworzyłaś świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet tak wielokolorowa praca w Twoim wykonaniu wyglada gustownie. Podziwiam 🌺

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny i klimatyczny blejtram!

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastyczny blejtram czuć zapach tych wszystkich kwiatów

    OdpowiedzUsuń