poniedziałek, 7 marca 2016

Kopertówka...-dla DT Od A do Zet

 Serdecznie Was witam w ten poniedziałkowy dzień! 
Dziś mój dzień na inspirację na blogu Od A do Zet. A ten tydzień  na sklepowym blogu
będzie poświęcony  pracom 
-z użycie wykrojników firmy CREAlies -kształtów,motywów .

 Ja do wykonania pracy wybrałam dwa motywy -wykrojnik CREAlies CLNest10XXL
To dzięki nim wykonałam kopertówkę o takim właśnie kształcie,
w jasnych kolorach na wyjątkowy dzień ślubu.






                                           
                Serdecznie pozdrawiam-Gosia

18 komentarzy:

  1. Cudna, bardzo delikatna i elegancka !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ostatnio przez Ciebie kupiłam wykrojnik ramki powyższej firmy :) ...teraz przyjdzie mi zakupić kolejny ....niedobra kobita tak na mnie działać :)....:) Jeśli masz ochotę na co mnie namówiłaś to zajrzyj ...http://inspiracjemarty.blogspot.com/2016/03/swiateczne-swiateka.html..... Wracając do sedna twej pracy CUDO!!!!!!!!!!!i nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Ten wykrojnik z przeszyciami prezentuje się u Ciebie niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kopertówka! Kusisz Gosiu tymi wykrojnikami... :)

    OdpowiedzUsuń