poniedziałek, 19 października 2015

Walizeczka z karteczką - DT Od A do Zet

Dziś kolejny tydzień inspiracji na blogu Od A do Zet. Tym razem przedstawimy prace z użyciem ćwieków, nitów oraz guziczków. 
 A tak prezentuje się moja praca. Wykonałam walizeczkę z karteczką w środku z papierów Studio75. Taki komplecik z okazji ślubu. Ucho walizeczki przymocowałam ćwiekami DP Craft -Silver a wierzch walizki, podobnie jak karteczkę ozdobiłam ćwiekami Vaessen Creative ANTIQUE 






Dziękuję za wszystkie miłe słowa -dodają Twórczych skrzydeł :)

24 komentarze:

  1. walizeczka i karteczka jest prześliczna, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne wykonanie a walizeczka wspaniale się prezentuje , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sama walizeczka jest przepiękna, a tu w środku jeszcze takie cudo!! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Jak zawsze jestem pod wrażeniem Twoich prac. Tyle dbania o szczegóły, no i ta kolorystyka! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow przepiękny komplecik fantastyczne połączenie kolorów i dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna pod każdym względem

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny komplecik, kompozycja i kolorki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na górze kwiatek, na dole kwiatki Wy się kochajcie jak dwa robaczki :D Świetny komplet, a kolorystyka i dodatki po raz kolejny mnie powalają.

    OdpowiedzUsuń