sobota, 2 maja 2015

Ślubny komplecik

Witam Was wiosennie,słonecznie i majowo! Pogoda u nas dziś była całkiem ładna, trochę padał deszcz, który cudownie odświeżył powietrze...więc wybrałam się na spacer do lasu. Taka chwila oddechu i relaksu...
***
Trochę czasu spędziłam w pracowni a ostatnio przygotowywałam karteczkę z pudełeczkiem dla koleżanki na ślub. Komplecik z dużą ilości warstw, które podkleiłam za pomocą cieniutkiej taśmy dwustronnej, oraz taśmy 3D, ozdobiony kwiatami i koronkami
jak również przepięknym napisem "Młodej Parze".





A dziś z Miśkiem słodziliśmy sobie dzień tiramisu...mniam...


***
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie miłe słowa!

11 komentarzy:

  1. Kartki prześliczne i pomysł, i wykonanie. Podobają mi się te warstwy "rwanego" papieru i napis. Na ciasto chętnie wprosiłabym się;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplecik! I takie słodkości pokazujesz że ślinka cieknie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplecik. Przypomniało mi się, ze dawno nie jadłam tiramisu, a przecież je bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, wiosenny komplet stworzyłaś Małgosiu!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są! Wszystkie mnie zachwycają od tego posta na sam dół! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna z tymi warstwami :)) Zła Kobieto... popatrzałam na ciacho i poszłam sobie wziąć kostkę czekolady z zawiści ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały ten komplecik! Wspaniałe są te kwiatki! jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, cudowna praca! Te kolory, lekkość, świeżość! Bomba :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny komplet, bardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. komplet jest elegancki i romantyczny za razem i kwiaty piękne:))

    OdpowiedzUsuń