środa, 14 stycznia 2015

...zamyślenia

Dziś chciałam zaprosić Was do fajnego wyzwania, które trwa na blogu Craft Fun
 "Zimowe szaleństwo- Twoje zdjęcie inspiracją...
A moja praca to wpis do art journala... na blogu CraftFun możecie zobaczyć zdjęcie,
które mnie zainspirowało, do stworzenia tej strony....


***
Prace zgłaszam na wyzwanie -Mrozem malowane 


***
Jeszcze chciałam się pochwalić, 
że wygrałam na blogu Kawa i Nożyczki i już u mnie na półce są Słoiczek różności,
fajne teksty, zadania, obrazki a wszystko jak najbardziej do twórczego kolażowania ...
Wszystko fantastycznie zapakowane...ach...aż ręce się rwą do tworzenia...
Bardzo się cieszę i dziękuję za tak cudowną nagrodę !

 ***
Pozdrawiam serdecznie !

13 komentarzy:

  1. jakie cuuudowne jest to zdanie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wpis! dla mnie art journal to totalnie nie moja bajka ale podziwiam z zapartym tchem kreacje innych artystycznych duszyczek!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wpis,a cytat jest jest cudny,mogę się sama pod nim podpisać,gratuluję wygranej,bardzo mi się Twój kolaż podobał

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie, cudnie, cudnie! :D uwielbiam te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny wpis!
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu cudna strona, w każdym sensie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny wpis!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulujemy wygranej w wyzwaniu Craft Style!!!
    prosimy o kontakt :) szczegóły http://craftstylepl.blogspot.com/2015/01/wyniki-wyzwania-mrozem-malowane.html

    OdpowiedzUsuń