niedziela, 13 października 2013

Relacja ze spotkania i warsztatów sponsorownych przez Studio75 i 13arts

 Wczorajszy dzień pełen wrażeń, dobrej energii przesympatycznych spotkań, zabawy i uścisków...
***
***
Na Rzeszowskich Spotkaniach Scrpowych -poprowadziłam pokaz make&take "Karta art-journalowa z rysunkiem",którego sponsorami były sklepy : 13arts i Studio75-zapewniając uczestnikom pracę ze wspaniałymi  produktami : mediami i papierami

Oto kilka fotek z pokazu:

Przedstawienie produktów i pokaznie kilku sposobów pracy z farbami wodnymi  i mgiełkami na papierze Rozalia w Ogrodzie
I zaczynamy...pierwsze cięcia...

Rysujemy...


Kleimy i malujemy...


I nasz twórczy bałganik na warsztatch...

Na zakończenie warsztatów uczestniczki zostały nagrodzone produktami firmy 13arts - farbami wodnymi i mgiełkami, z których korzystaliśmy na warsztatch

Nasze art-journalowych prac z rysunkiem dziewczynki...

I nasze wspólne zdjęcię...

***
Serdecznie dziękuję sponsorom 13arts i Studio75 za cudowne materiały do warsztatów. Jestem wdzięczna z całego serducha! 
***
Wielkie brawa dla organizatorów!!!
Cieplutko pozdrawiam-Gosia/Peninia*

24 komentarze:

  1. Prace widziałam osobiście i szczerze podziwiałam, wszystkie były piękne :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie było!
    I brudne łapki były i przemiła atmosfera!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zazdroszczę.
    Gosiu cudnie Ci jak się usmiechasz. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz ślicznie.
    I tak jak mówiłam kiedyś: na zdjęciach wydajesz się wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję Madziku:) Większość tak myśli ..a ja taka mała pchełka:) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Pchełka" o ciepłym uśmiechu i serduszku :))) Pozdrawiam! Niezmiernie się cieszę, że mogłam na żywo zobaczyć i Ciebie i Twoje wyczyny. Zmaltretowałam już Twoim sposobem kartkę z książki :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się cieszę,że mogłam Cię poznać;) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ super zabawa. Szkoda, że takie super imprezy zawsze mają miejsce tak daleko ode mnie ;-(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są takie spotkania....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że była świetna zabawa - a to jest najważniejsze! :)
    Jaka Ty maleńka jesteś, jestem w szoku! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu,bardzo się cieszę,że się poznałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..i nie wiem,czy wiesz,ale kupiłam Twojego kota dla przyjaciółki,która nie dała rady przyjechać ze mną na zlot,choć bardzo chciała. kociara z niej straszna, a Twoje szyciowe cudeńko zdobi ucieszyło ją bardzo i zdobi teraz jej pracownię ;)))

      Usuń
    2. Ja też się cieszę:) Było wspaniale:) Och tak -niewiedziałam -niech kotek zdobi pracownię:)

      Usuń
  11. Efekty Waszej pracy podczas pokazu zachwyciły mnie - podobnie, jak Ty Małgosiu:) O dostarczenie Twojego kociaka do Lublina prosiłam Dorotę (bo ja zapomniałam), ale nie wiem, czy będzie pamiętać (na pewno ja dopilnuję). Pozdrawiam ciepło i spróbuje nawiązać z Tobą kontakt na priv - muszę coś obgadać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo się cieszę,że mogłam Cię poznać! Miło:) Buziaki*

      Usuń
  12. jej, chciałbym tam być! jestem jakimś totalnym beztalenciem patrząc na te wszystkie prace :)

    OdpowiedzUsuń