czwartek, 20 czerwca 2013

Urodzinowa karteczka

Witajcie...jestem po małej przerwie...jestem i wracam po woli do Was oraz twórczego świata...
choć ze smutkiem w sercu... [*]
***
Dziś chciałam pokazać Wam karteczkę urodzinową, którą wykonałam dla mojej koleżanki z pracy.
 Długo zastanawiałam się jakich użyć kolorów, tak aby przypadła jej do gustu i wybrałam cudowne papiery UHK Gallery z serii Fruits of the Forest. A więcej na blogu Stonogi,bo dziś tam inspiruję.



***
Do wykonania karteczki użyłam produktów ze sklepu Stonogi.pl:

Napis z bloga Joli
***
Ciepło Was pozdrawiam!

36 komentarzy:

  1. cudoooo - a te koolorkii .. mrrrrrrrrrrrrrr :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka!
    Bardzo mi sie podoba bo w bardzo moich kolorach.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka.Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna karteczka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana dobrze, że już jesteś.
    Przytulam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, współczuję. Przytulam mocno:*
    Tęskniłam już za Tobą, za Twoimi pięknymi pracami...
    Cudowny ten bukiecik na kartce;)
    Dobrze, że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawie czuc zapach różany, piękna kartka:) Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale klimacik- takie cuda warto dostawać!Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna - i te kolorki :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze Cię widzieć :) Piękna karteczka :)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, letnia w klimacie karteczka:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście niezawodnie...cudnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka:) Czy coś sie stało Małgosiu? Skąd ten smutek:) Ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje Kochana. A smutek bo odszedł nasz dziadzio*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie pomyślałam,ale wolałam zapytać. Przytulam ciepło.

      Usuń
  16. Piekna jest i wiesz kolezanka moze ja oprawi w ramke bo naprawde robi wrazenie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyrazy współczucia, 3maj się :*
    A kartka piękna, kompozycja cudna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Peninia, mam nadzieję, że smutek przerodzi się z czasem w inne uczucia....... trzymaj się ciepło, posyłam moc pozytywnych myśli :*

    OdpowiedzUsuń