niedziela, 3 marca 2013

Zielono mi - czyli wiosna nadchodzi...wyzwanie w Studio75

Dziś chciałam Was serdecznie zaprosić na wyzwanie #3 (przygotowane prze zemnie)
które trwa na blog Studio75  nosi tytuł  "Zielono mi-czyli wiosna nadchodzi"
***
Wytyczne do pracy:
 * użyj kolor zielony (mogą być dodatkowo inne kolory-ale przeważać ma zieleń) 
 * musza się znaleźć kwiaty ,listki i przynajmniej jeden ptaszek.
 Forma prac dowolna mogą być to kartki, albumy, notesy, ozdobne pudełka, LO, zakładki, tagi...
***
Zajrzyjcie na blog i zobaczcie jakie cudowności wykonały Projektantki Studio75.
 Ja ozdobiłam i przerobiłam starą puszkę, która teraz posłuży mi jako pojemnik na akwarelowe kredki.




W pracy użyłam:

***
Serdecznie Was pozdrawiam i zapraszam do zabawy -czeka nagroda bon w wysokości 30 zł na zakupy w sklepie Studio75.

36 komentarzy:

  1. O rety, jak piękna ta puszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca- bardzo romantyczna : )Temat wyzwania brzmi kusząco : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Puszka na kredki będzie ozdobą Twojej pracowni!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały wiosenny pojemniczek:))Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczna wiosenna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. puszka pięknie ozdobiona:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna ozdoba i w dodatku praktyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna :) musi świetnie wyglądać w Twoim scrapkąciku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham ptaki...
    Twój przepięknie prezentuje się na puszce! Przepięknie!!
    Delikatne pastele...mmmm

    Pozdrawiam Ciebie Małgosiu bardzo serdecznie i życzę radości w sercu na cały tydzień:-*

    Jola

    OdpowiedzUsuń
  10. Puszka na bogato :))) Powodzenia w Wyzwaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nowej serii (ten Anioł, którego przegapiałam! - CUDOWNY)
    I współpracy nowej również, a pojemnik na kredki cudnie wiosenny :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci wyszła ta puszka:))Niestety nie skrapuję:))Chociaż przyznam Ci się ,że już parę razy miałam w koszu w empiku papiery i różne przydasie:)))ale po głębszym zastanowieniu wyjmowałam je z kosza żeby nie pakować się w następne kosztowne hobby:))))a poza tym są osoby ,które robią to zdecydowanie lepiej:)))pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. wiosna bucha z tej pracy! świetna jest, pozytywnie nastawia, podziwiam :) jak zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna wiosenna inspiracja
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie ozdobiona puszka, świetny ten ptaszor:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba...szkoda ,ze ja nie mam takich zdolności :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. puszka jest zachwycająca:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna jest!!!
    Kompozycja kwiatowa... mrrr... coś pięknego :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna puszka! Pięknie udekorowana!

    OdpowiedzUsuń