czwartek, 7 lutego 2013

Kieszonkowy notesik...

Dziś inspiruję na blogu Stonogi... z małą tremą i stresem:) 
Jest mi niezmiernie miło, wstąpić w szeregi DT Stonogi...mam nadzieję, ze razem będziemy się dobrze bawić a moje prace będą Was inspirować i zachęcać do tworzenia. 
***
 Luty to miesiąc pełne miłości i kojarzący się oczywiście ze świętem zakochanych -moja praca również będzie w tym uroczym klimacie. Wykonałam niewielki kieszonkowy notesik z sercem, w którym to można zapisywać same cudowne chwile i wspomnienia -a wszystko płynące prosto z serca...
***



Użyłam produktów ze sklepu Stonogi.pl: 

32 komentarze:

  1. klimatyczny....
    śliczny....
    ech....

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz być spokojna przed tym debiutem, bo Twoja praca jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam tempo tworzenia i mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jaki śliczny i to serce w dłoni ... : )

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy notesik pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny jak zawsze - uwielbiam małe formy :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny, w moich ulubionych kolorkach:))))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu notesik cudowny, bardzo lubię te Twoje kieszonkowce:)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny...uroczo ozdobiony...w pięknych kolorkach...i wcale nie wygląda na "mini"...
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna oprawę stworzyłaś, uwielbiam takie klimaty, a Ty masz do nich niesamowity dryg:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosieńka - GRATULUJĘ!!! - a ta kobieta retro - no napatrzeć się nie mogę. Cudna TAKA ;))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!!! GRATULACJE!!! CUDEŃKO! Wspaniała inspiracja! :-)

    OdpowiedzUsuń