czwartek, 29 września 2011

Mini zawieszka...

Często,kiedy brakuje mi czasu na dłuższe "zabawy" z papierem, malowaniem czy szyciem...i wiem że czekają mnie inne pilniejsze zajęcia, to i tak każdego dnia staram się wpadać do pracowni i zrobić "cokolwiek".
Dzień bez twórczości to dzień stracony...jak dla mnie...tak już mam.
***
Więc dziś coś wykonane na szybko...
z użyciem resztkowych tkanin i papierów,
które to zamieszkują moje wielkie papierowe pudełko.
Powstała mini zawieszka.
***



***
Miłych chwil Wam życzę i dziękuję wszystkim za tak liczne odwiedziny,
listy i miłe słowa.
Pozdrawiam Was ciepło i posyłam promyki jesiennego słońca.

53 komentarze:

  1. piękna,lubię takie drobiazgi:))

    OdpowiedzUsuń
  2. male jest piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie połączenie koronki z surowymi tkaninami. Piękne zawieszki.
    POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. *Aśko-pieknie dziękuje;)
    *Joasia-tak,dziękuje;))
    *Penelopa-dziękuję serdecznie za miłe słowa:)Też lubię takie połączenie:)Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne mi "cokolwiek" - to cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza...jak wszystkie Twoje prace zresztą;)
    bardzo lubię do Ciebie zaglądać,bo zawsze jest co podziwiać...i fajnie,że masz taki talent i nawet na szybko potrafisz zrobić coś urzekającego;)
    pozdrawiam!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. *Ewa-dziękuje Ewo, miło mi:)
    *Paauliska-dziękuję i pozdrawiam*
    *Marta-serdecznie dziękuję za dobre słowa, bardzo mi miło,że mnie odwiedzasz:) Pozdrowienia posyłam słoneczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna zawieszka idealnie wszystkie elementy dopasowane

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne to Twoje "cokolwiek" :)

    doskonale Cię rozumiem ...ja też codziennie lubię coś popełnić :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mała zawieszka,ale wielkie cudo!Bardzo romantyczna :)
    Moje motto-dzień bez szydełka to dzień stracony ;)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. *Aga-serdecznie dziękuje;)
    *Gina-dziękuję za miłe słowa.Tak przyjemnie tak potworzyć :))
    *Asica.p-dziękuję ślicznie.
    *Trilli-dziękuję serdecznie:) Tak, piękne motto:)Masz w stu procentach rację:)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna,retro.Lubię te klimaty.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne połączenie tych wszystkich "resztówek" - szczególnie lnu z koronką:)I ja mam takie resztki ale nigdy nie pomyślałabym ,że można je tak twórczo wykorzystać.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. *Lilka-dziękuję i pozdrawiam*
    *Cecyliarodzinaidom-dziękuję pięknie:)
    *Brydzia- dziękuję serdecznie:)Resztki są bardzo fajne,ja uwielbiam z nich składać :))Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny, klimatyczny drobiazg Peninio :))
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. *Brydzia-serdecznie dziękuje:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No ładne mi cokolwiek:)))nie grzesz :)))piękna zawieszka,taka romantyczna,kobieca:)))cacuszko:)))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak na szybko?Zawieszka jest urocza..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna zawieszka :-)ach ta kolorystyka :-)
    bardzo mi się podoba Twoja dbałość o detale :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna praca! Rewelacyjnie połączyłaś te wszystkie materiały;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka romantyczna :) Ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  22. *Bozenas,Reni,Gosik,Skimmia,Boei,Evulsianka,Ludkasz,Palmette-serdecznie dziękuję za miłe słowa;) Buziaki posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest wspaniała... a te dodatki!! Ach....

    OdpowiedzUsuń
  24. *Imawe, Karolina-dziękuje serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna, romantyczna i bardzo kobieca:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki tej zawieszce na moment przeniosłam się w czas przeszły. CUDO!!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna! Ma niezwykły urok!
    O notesiku pamiętam, ale proszę poczekaj jeszcze chwilkę, bo masa rożnych zobowiazań na mnie spadła i muszę się ogarnąć:)) postaram się jak najszybciej zrobić i wysłać. Buziaki! Gosia S.

    OdpowiedzUsuń
  28. mini cudo!!! jest śliczna:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna!!! Bardzo podoba mi się pomysł na kwiatek :-) pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudnie wkomponowalas koronki, piekna zawieszka co tu duzo pisac.
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  31. Rozmiarowo może mini,ale w swej cudowności jest wielka.

    OdpowiedzUsuń
  32. nostalgiczna, delikatna, jak dla mnie kwintesencja vintage'u, cudna po prostu

    OdpowiedzUsuń
  33. romantyczna i pełna wdzięku :) jeśli tak można napisać o zawieszce :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudeńko Ci wyszło, oglądam ją od kilku dni i nie mogę się napatrzec

    OdpowiedzUsuń