środa, 13 lipca 2011

W brązie...

Jak tylko usłyszałam o wyzwaniu w "Na brązowo..."
w UHK Gallery
to od razu postanowiłam stworzyć pracę w tym temacie.
Kocham brązy... uwielbiam...
Wczoraj wieczorkiem więc zasiadłam w pracowni
i wykonałam notesik z romantyczną dziewczynką na studni
***




"Ludzie są jak wiatr. Jedni lekko przelecą przez życie i nic po nich nie zostaje, drudzy dmą jak wichry, więc zostają po nich serca złamane, jak jakies drzewa po huraganie. A inni wieją jak trzeba. Tyle, żeby wszystko na czas mogło kwitnąć i owocować. I po tych zostaje piękno naszego świata..."
— Krystyna Siesicka
Ludzie jak wiatr
***
Dziękuję z całego serducha za wspaniałe słowa i myśli w komentarzach.
To otula moje serducho i dodaje twórczej motywacji.
Wakacyjnie Was pozdrawiam i życzę wiele słoneczka!

51 komentarzy:

  1. *Kachasek-Dziękuję;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, te brązy i róże.... Wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. *Ewkiki-ślicznie dziękuje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak pamietnikowo romantycznie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że i Ciebie Krystyna Siesicka prowadzi przez życie:) Dokładnie ten sam cytat jest moją myślą przewodnią... (co można zobaczyć na moim blogu)
    Pozdrawiam serdecznie,
    amaggie

    OdpowiedzUsuń
  6. *Boniusia-pięknie dziękuję:)
    *Amaggie-ślicznie dziękuje:)Tak Krystynę Siesicką...uwielbiam,często powracam do jej książek:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. TO JEST NAS DWIE!! TEŻ UWIELBIAM WSZELAKIE BRĄZY-PIEKNOŚĆ STWORZYŁAŚ

    OdpowiedzUsuń
  8. *Qra Domowa-ślicznie dziękuje;)Tak od zawsze uwielbiam brązy i biele...i cały czas mnie otaczają:))

    OdpowiedzUsuń
  9. też jestem fanką brązu :) a notesik oczywiście jest cudny - i bardzo, bardzo Twój :)
    ps. dobre wzorce należy powtarzać - twoje pisanie też dodaje skrzydeł :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. *Ewa-ślicznie Ci Ewuniu dziękuję, miło na sercu:)Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  11. Brązy to świetna kolory do pracy, a Twój notesik bardzo mnie zauroczył - piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. *Selennea-ślicznie dziękuje,bardzo mi miło:)
    *Jola_zola-dziękuję ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny notesik! I piękny cytat o ludziach jak wiatr!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. очень красиво!!!!! здорово получилось!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś zaczytywałam się w Siesickiej i jej Ludzie jak wiatr... są mi bliskie, cytat trafia w sedno, bo rzeczywiście ludzie są jak wiatr..i czasem się zastanawiam jakim wiatrem ja jestem. Notesik śliczny, te nostalgiczne kolorki sprawiają, ze aż miło wziąć go do ręki i coś zanotować...pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię brązy i beże więc zawsze zachwycam się Twoimi pracami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dotychczas nie lubiłam brązów, ale przez Ciebie chyba je polubię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. woooow so wonderful book, love the colours and vintage
    hugs Pia

    OdpowiedzUsuń
  19. miło na sercu ????? balsam dla duszy ?????? duszyczki ?????? co to za język ??????? inaczej nie potrafisz ???????? aż mdło się robi, niby dorosła kobieta a zdewociała na całego !

    OdpowiedzUsuń
  20. *Dziękuję Kochane Dziewczyny ...ale własnie przez takie "Anonimy" jak ten powyżej...ręce opadają i nie chce się tworzyć...

    *Anonimowy- "dorosły" (chyba nie) bo nawet nie nie potrafi się podpisać... :)) A jak Ci "mdło" nie pasuje to po co czytasz co??

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu olej anonima !!!
    Musi się realizować przez złośliwości czynione innym !

    Notesik przpiękny !!!
    Fajna kompozycja i motyw retro bardzo ładny !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny notesik w klimacie jaki lubię i przepiękny wiersz...muszę go sobie zapisać:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja pomyślałam ,że to wyzwanie jest właśnie dla Ciebie :) Śkiczny notes też się do nidego szykuje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny, nastrojowy jest:) Też uwielbiam brązy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny! Taki wytworny. A ja czytając kolejny raz, że zasiadłaś do pracy w swojej pracowni, zarządziłam w Zaciszu przemeblowanie i postanowiłam urządzić swój kąt do pracy. Taką mini pracownią. Czyli znowu będę miała robotę. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  26. *Kaprys-Masz rację...najlepiej "olać" :)
    "W dzisiejszych czasach za dobre serce otrzymujemy drwinę, za chamstwo i pospolitość aplauz tłumu..."
    Dziekuję Agnieszko,pozdrawiam:)
    *Ulotne Chwile,Alegria,OriBella-dziękuję i pozdrawiam:)
    *Radziejowe Zacisze-dziękuje pięknie. Taki kącik to super sprawa. Życzę szybkiego urządzenia mini pracowni...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się po prostu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiedziałam ,ze wezmiesz udział w naszym UHKowym wyzwaniu!!!Notesik cudny!!
    Dziękujemy!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. *Shiraja-dziękuję:)
    *JagaBa-wyzwanie wspaniałe,nie mogłam sobie odmówić:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Peniuniu, notesik przecudnej urody:) Zaczytałam się w słowa Krystyny Siesickiej, piękne:)
    Moc uścisków posyłam

    OdpowiedzUsuń
  31. *Romantyczna Dusza-dziękuję. Ja też się zaczytywałam w jej książkach...i teraz wracam do nich po latach:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudny notesik:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  33. no kochana,wyzwanie w sam raz dla Ciebie :) piękne brązy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. No prześliczny !!!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny notesik! I rowniez slowa K. Siesickiej.
    Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. przecudny noesik :) pozdrawiam pappu

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny cytat...a przede wszystkim kartka..taka w moich kolorach. Mam nadzieję, że Ci się poszczęści w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Notes z klimatem ;D
    genialna praca :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zachwycający! Lubię brązy, zwłaszcza kolor miedziany :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niezwykły ten notesik! Aż czuć, że ma w sobie jakąś tajemnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja tez uwazam - olac anonima. jesli ktos nie ma odwagi podpisac sie pod swoimi slowami znaczy sie,ze sa one nic nie warte...

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny jest :)
    I bardzo nam miło, że wzięłaś udział!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny i bardzo klimatyczny notes! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń