poniedziałek, 13 grudnia 2010

Karteczka imieninowa...

Dziś znów zasypał nam drogi snieżek
i trudno było wyjechać z domu do pracy.
Ale jakoś sobie poradziłam...powolutku dojechałam.
Muszę się Wam pochwalić sukcesem: przełamałam moją niechęć i powoli zaczynam się przyzwyczajam do tej zimy:))
***
A przed pracą... powstała karteczka w brązach,
z dodatkami gazetek...imieninowa tak:)
***


***
A dziś jeszcze mój rysunek piórkiem i ołówkiem (jeden z ulubionych) ze szkicownika.
Jeśli Wam się przyda w twórczym działaniu możecie sobie skopować .
Niżej równiez mała przeróbka w sepii:)
***

***
Chciałam ślicznie podziękować Arsarnem i Katrinie,
za piękne gwiazdkowe prezenty.
Ach i wszystkie w moich ulubionych bielach i brązach...kochane jesteście !!!
Az łezka w oku się zakręciła ze wzruszenia...
Jak tylko obfocę to pokażę na blogu,by się pochwalić wspaniałościami.
***
A dziś cały dzień z moją ukochaną piosenką, w sercu i duszy,
którą właśnie przyswajam
językowo na kolejny muzyczny trening capoeira...
posłuchajcie tu:)
***
Wszystkim z serca dziękuję za odwiedzinki.
Buziaki posyłam!

31 komentarzy:

  1. powinnas wykozystywać swoje szkice w karteczkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, jestem zachwycona! Rysunek piórkiem jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka urocza :)
    rysunek cudny :) czekam na więcej ... :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest cudowna !
    Rysunkiem mnie dobiłaś totalnie.
    Nie dość,że tworzy cuda ,to jeszcze pięknie rysować potrafi.
    Peninio , powaliłaś mnie z krzesła.
    Dzięki za odwiedzinki u mnie :)
    Buziaczki przesyłam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, rysunek piórkiem mnie oczarował:) Piękny:) Kartka też świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chylę czoła...
    Nie dość że takie piękne kartki tworzy, to jeszcze piórkiem skrobać umie!
    Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkic fantastyczny, tak wykorzystuj w karteczkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka bardzo stylowa ,a szkic ,,,,,bomba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka piękna, czekoladowa i słodka. A piórkowane śkicowanie bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. karteczka w Twoich kolorach :),urocza i nostalgiczna.Podoba mi się wprowadzanie motywu z gazet.Kiedyś prezentowałaś takie kwiatki.Bardzo ładnie to wygląda.Grafika b.ciekawa. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Rysunek piekny. Karteczka urocza.
    Dziękuje za odwiedzinki u mnie
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę talentu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka śliczna a rysować to też bym tak chciała potrafić. No cóż, niestety nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj
    Karteczka urocza jak wszystkie Twoje....ale praca piórkiem i ołówkiem spodobała mi się jeszcze bardziej....Kiedyś bardzo dawno temu też malowałam...i to dużo....Moim skromnym zdaniem praca bardzo dobra...Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna i kartka, i rysunek :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękna karteczka - szkoda, że ja takich nie dostaję. p.s. bardzo podoba mi się rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana karteczka wspaniała obdarowana napewno będzie szczęśliwa z jej posiadania !!!
    Pozdrawiam i życzę dużo ciepełka w te mroźne dni !!!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka jak zawsze urocza ale Twój rysunek naprawdę cudny !!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. Rysunke piękny .masz stabilną dłoń.Karteczka wspaniała pięknie łaczysz warstwy .Super

    OdpowiedzUsuń
  20. Rysunek cudny!!!! Karteczka taka baardzo Twoja! Ja też zaczynam się do zimy przyzwyczajać :) Ale po świętach mi minie... :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna kartka- tworzysz prawdziwe dzieła sztuki :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka piękna kartka! A rysunek pierwsza klasa, koniecznie opublikuj więcej, bo są naprawdę świetne. Cieszę się, że się przekonujesz się do zimy i do jej uroków:)) pozdrawiam cieplutko! uściski!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna kartka te bratki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Robisz śliczne karteczki,ale Twoich anielic nikt nie pobije:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczka śliczna, w Twoim stylu, który z daleka rozpoznam :)
    Rysunek delikatny, piękny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chcialabym miec takie zdolnosci artstyczne jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ech, że mi się gdzieś ten talent zapodział:) Mam nadzieję, że to proces odwracalny:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześlicznie dziękuję za wszystkie komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  29. Rysunek śliczny, taki delikatny:) Karteczka warstwowa też piękna:)

    OdpowiedzUsuń