niedziela, 3 lutego 2013

Woreczki i świece...

Wczoraj zasiadłam do maszyny...i uszyłam kolejne woreczki (mam ich już bardzo dużą ilość) ale uwielbiam je...bo są wspaniałe do przechowywania różnych drobnych rzeczy lub małych skarbów.
Tym razem powstały pękate woreczki, które ozdobiłam bawełnianą tasiemką w stylu Vintage
z napisem Paris -ze sklepu Lawendowo.
***
Tą tasiemką ozdobiłam również dwie świece...
***


***
Serdecznie Was pozdrawiam i dziękuje za wszystkie miłe słowa,to balsam dla duszy...

42 komentarze:

  1. KOronka świetnie pasuje do tego materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są urocze, pięknie je ozdabiasz :)
    Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich ślicznych woreczków nigdy za wiele:)Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają w tym zestawieniu... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A co w woreczkach:):)? ...ech babska ciekawość:) śliczne i praktyczne czyli wymarzony duet!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem fanką woreczków a Twoje mnie bardzo inspirują, tylko gdzie u licha Ty takie fajne materiały kupujesz?, ja niestety z tym mam problem, sklep w pobliżu ma wszystkie ale nie co ja bym chciała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne woreczki i eleganckie świeczunie
    zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplecik uszyłaś :) Lubię takie woreczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne te woreczki A przyjmiesz krytyke? To z dobrego serca, nie ze złośliwości. Bo mi się wydaję, że biała tasiemka nie pasuje do świecy ecru, czy jak tam ona ma kolor:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Są śliczne. Bardzo podoba mi się kolorystyka :)
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne woreczki! w świetnych kolorach :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ...bardzo mi się podobają♥Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Takich słodkich woreczków nigdy dość! :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne są te tasiemki i jak widać mają szerokie zastosowanie!Woreczki bardzo praktyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczo Ci wyszły....Pozdrawiam , miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeurocze woreczki, w cudnym kolorze, a wiesz, że kolorystycznie idealnie wpasowały się w moje kolory, które proponowałam na miesiąc styczeń? może masz ochotę wraz z tymi woreczkami dołączyć do mojej zabawy? zapraszam! Szczegóły styczniowych kolorów tu: http://babskie-zachcianki.blogspot.com/2013/01/projekt-karmelkowo-kolorowy-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i praktyczne te Twoje woreczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne:)))coraz bardziej się skłaniam do tych kropeczek na beżach:)))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. O mały włos nie przegapiłam tych paryskich kropeczek:)))
    Za to teraz wygapiam się już z 15 minut i wciąż mi mało:)))

    OdpowiedzUsuń