czwartek, 14 lutego 2013

Serca...od serca

Dziś miałam bardzo ciężki i trudny dzień ...ale nie zawsze jest tak jakbyśmy tego chcieli...
wtedy czytam sobie te słowa...

"Nie ma zbyt wiele czasu  by być szczęśliwym  Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzialna ręka nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś, jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro? Wy­korzys­taj ten dzień dzi­siej­szy. Obiema ręko­ma obej­mij go. Przyj­mij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, po­wiet­rze i życie, je­go uśmiech, płacz, i cały cud te­go dnia. Wyjdź mu naprzeciw. Phil Bosmans

***
 Choć nie obchodzę walentynek...
to postanowiłam uszyć miłosne serduszka w serca ...dla Was...
Serca od Serca...


Napisz komentarz pod tym postem do 19 lutego a jednej z wpisanych osób podaruję dwa serduszka i niespodziankę.
***
Uściski!

25 komentarzy:

  1. A czemu nie , fajnie mieć serce w serduszka i to jeszcze od Ciebie :)
    Pozdrawiam wieczornie :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooo, ja bardzo chętnie przygarnę Twoje serduszka. ;) piękne są :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Serce od Ciebie - to byłaby radość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutno piszesz , życze poprawy chumoru ,,
    Niby to ja obchodze ten dzień i cała moja rodzina ale dzisiaj jakos bez emocji ..

    Serducha sliczne ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie ten cytat porozwieszać po całym domu...
    Zaglądanie na Twojego bloga sprawia mi radość, Twoja obecność u mnie jest dla mnie radością, a serducho od Ciebie - to byłaby dopiero radość :)
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. To jeden z moich ulubionych cytatów:)
    a serduszka prześliczne!!
    Pozdrawiam cieplutko♥
    ps. jutrzejszy dzień na pewno będzie lepszy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak będę zmęczona pracą albo najzwyczajniej w świecie będę miała lenia - to zaglądnę tutaj, przeczytam, podniosę głowę do góry, wezmę się w garść i pójdę do przodu.
    Piękne słowa.
    A serducha tak jak reszta Twoich prac - ładniutkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny cytat Peninia, i dzięki takim słowom, zawsze jest łatwiej przyjąć to co na nas spada! serducha urocze!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo chętnie przygarnę takie serduszka....

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze serduszka i chętnie bym takie przygarnęła:))


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne serduszka :) z radością bym je przyjęła :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serducha piękne.Smutno powiało z twojego posta..przesyłam moc pozytywów,żeby "po nocy przyszedł dzień "
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana Duszko: "Nawet najczarniejsza chmura ma srebrne brzegi". Ktoś kiedyś powiedział te przysłowie dla mnie i bardzo je polubiłam, zapamiętałam, teraz przekazuję je Tobie.
    Przytulam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem mamy takie gorsze dni, ale powiem jak to ktos madry powiedział, " kiedy plany biora w łeb, nie ma lepszej pociechy nad zrobienie nowych":)
    a serduszka sliczne:)
    Pozdrawiam niebiesko i milego dnia zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami w życiu jest bardzo ciężko i są dni kiedy niebo naszego życia przysłaniają ciemnie chmury, ale wiem też, że za tych chmur zawsze przebijają się promyczki słońca i nadziei niosące ukojenie dla naszych smutków i trudów szarego dnia. I właśnie tych promyczków nadziei Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny cytat i dający wiele do myślenia...do działania :-) Ściskam mocno i ...chętnie się ustawię w kolejce po te serduszka, bo są cuuudowne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne serca od serca :))
    miłości każdego dnia życzę
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie martw się - jak to mawiała słynna Scarlett O'Hara: Jutro tez jest dzień... :)
    Życzę uśmiechu na co dzień!

    OdpowiedzUsuń
  19. życzę dużo uśmiechu i słoneczka oraz samych pogodnych dni, i dużo dużo miłości!!!! a serduszka przepiękne:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, jakie piękne serduszka!!!! Trzymaj się cieplutko, nie daj się smutkom!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczne! Od ładnych kilku dni nie miałam czasu zajrzeć w moje ulubione miejsca, a tu szansa na takie cudowności :)

    Mam nadzieję, że Twoje smutki poszły już w zapomnienie. Trzymaj się cieplutko :* Po każdej burzy wstaje słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosieńko pozdrawiam ciepło:)i dużo miłości życzę każdego dnia...♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. OJJJJJ jakie słodkie serducha
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń