czwartek, 21 lutego 2013

Budka dla ptaków...

Uwielbiam ozdabiać i tworzyć opakowania, domki ale najbardziej chyba uwielbiam budki dla ptaszków.
***
 Dziś w ramach inspiracji na blogu Stonogi
 przygotowałam własnie taką budkę dla maleńkich ptaszków.
 W całości została wykonana z papieru z serii Biała Róża a ozdobiłam ją kwiatami, pól perełkami oraz wspaniałą wycinanką "Ptasie trele"
***



***
Do wykonania pracy użyłam materiały ze sklepu Stonogi.pl : papier Galeria Papieru-Biała Róża,
Klej Magic, samoprzylepne perełki dekoracyjne biało różowe, dziurkacz-liść,
wycinanka Ptasie trele

***
Uściski posyłam i dziękuję za wszystkie miłe słowa-to dodaje mi twórczych skrzydeł!

36 komentarzy:

  1. Ojej ale śliczny te domek, taki dokładny i estetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to z jaką dokładnością nadałaś im uroku - to jest dla mnie niepojęte! Cudne są ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Ty uwielbiasz tworzyć budki dla ptaków a ja ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to chyba Aniołem jesteś,bo wszystko co tworzysz ma taką delikatność i spokój.Nie ma w Twoich pracach chaosu i jak patrzę na wszystko co tworzysz to widać ile miłości wkładasz w każdy szczegół.Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nic mnie tak nie zachwyciło jak ten domek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę tylko jedno napisać:Domek jest cudowny!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! I kolorystyka w moim guście :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudna :) i bardzo słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Puk,puk ..Czy jest tu jeszcze wolny jakiś pokoik? Cudne ptasie mieszkanko..

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnaa ta budka :D iście wiosenna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nO BRAK MI SŁÓW JEST PRZEŚLICZNA

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, czyli wiosna już tuż tuż, budki czekają...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję:) Oby szybko przyszła wiosna:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna budka!!! Te kolory, dodatki... Idealna;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi, I want to subscribe for this web site to get latest updates, so where can
    i do it please help out.

    Feel free to visit my webpage get twitter followers fast

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie po raz pierwszy podziwiam ten kunszt wykonania, tę dokładność i wyczucie kolorów i smaku. :) Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niedziwi, że lubisz je tworzyć bo wychodzi Ci przepięknie!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana a ja dopiero widzę te cudo :)
    Przyciągnęły mnie urocze króliczki!

    Peninko Bella, to na pewno Twoje drugie imię!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna budka :) bardzo podoba mi się jej kształt :)prześliczna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka śliczna ta budka :) Przepięknie ją ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie cudeńko...mogłabym zamieszkać w takie gustownej , eleganckiej i uroczej budce:)

    OdpowiedzUsuń