wtorek, 13 grudnia 2011

Zapraszam na Anielskie candy...

Dziś chciałam Was zaprosić na
Anielskie candy...
***
12 stycznia mija trzy lata
od kiedy zrobiłam pierwszy wpis na blogu...
Och jak ten czas szybko mija...
Z tej okazji chciałam Wam serdecznie podziękować za ten
wspólne chwile, za to że jesteście, wspieracie mnie myślami i słowami...duchowo i twórczo.
Dziękuję za wszystkie
komentarze i maile to wspaniale że mogę je czytać
odnajdywać w nich uczucia przyjaźni, zrozumienie
i wsparcia w trudnych chwilach.
To cudowne,
że mogłam wśród Was odnaleźć takie bratnie dusz...
na sercu robi się tak ciepło...
***
***
W ramach podziękowania
oczywiście wszystkich chętnych zapraszam do udział
w Anielskim candy.
***
Wśród osób, które do 29 stycznia 2012
napiszą komentarz pod tym postem
i zostawią na swoim blogu informację o moim candy
-dzień później wylosuję osobę która otrzyma :
Porcelanowego Anioła z gwiazdką,
dzbanuszek-osłonkę
o kształcie tulipana również z porcelany
oraz zapachową świecę
i niespodzianka coś ręcznie wykonanego prze zemnie
oczywiście w bieli.
***
Serdecznie pozdrawiam*

214 komentarzy:

  1. Skuszę się, a jakżeby inaczej ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy lata to kawał czasu :)) gratuluję takiej rocznicy i życzę Ci kolejnych wspaniałych lat spędzonych w naszym blogowym świecie :))) piękne prezenciki!!! Ściskam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. No i ja się chętnie zgłaszam no i życzę wielu czytelników z okazji rocznicy blogowego życia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anielskie canndy - piekne, skusze sie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak tu się nie zapisać?
    Zapisuję się i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałości! Oczywiście zapisuję się na candy i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne gratulacje wytrwałości, systematyczności i oczywiście totalnego artyzmu i natchnienia!
    Oczywiście zapisuję się z ochotą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję, życzę dalszych twórczych lat i takiego atrakcyjnego blogowania:)
    nie omieszkam też ustawić się w kolejce:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje rocznicy i tyluuuu obserwatorów!!!
    W cadny oczywiście biorę udział! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie poczekam =]
    Uwielbiam Twoje szycia =]

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego wydarzenia nie mogę sobie odpuścić:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności same! Ustawiam się w kolejeczce :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam anioły, blog obserwuję i zaglądam ale nie zawsze jest czas coś napisać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pięknej rocznicy!!! ..i zapisuję się na to cudowne candy.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się i już umieszczam u siebie banerek ;) życzę dalszego tak owocnego prowadzenia bloga
    http://xladymonroex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyszła kolej na mnie ,dołączam do grona Twoich wielbicielek.Od dawna podziwiam anielice i wszystkie inne prace.Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejeczce po cudowności :) jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. cieszę się, że poznałam Cię dzięki blogowi i z tej radości się zapisuję;) :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję ci rocznicy, nie mogła bym tego z tobą nie uczcić :)
    Ustawiam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie ledwo rok minął, a u Ciebie już trzy lata! Serdecznie gratuluję i życzę kolejnych pięknych pomysłów:) I z przyjemnością dołączam do candy, bo tak piękny opiekuńczy anioł przydałby się u nas w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ustawiam się w kolejce po wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Anioły :) zgłaszam się i ja :)

    Zapraszam również na anielskie candy
    http://elakuela.blogspot.com/2011/12/candy-anio.html
    Pozdrawiam Kela

    OdpowiedzUsuń
  23. ależ cudowności przygotowałaś, może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie:):)
    gratuluję trzech latek, cudownych trzech lat, dzięki którym mogliśmy podziwiać Twój niekwestionowany talent w wielu dziedzinach rękodzieła:):):) Codownie scrapujesz, szyjesz z duszą, tworzysz wyjątkowe grafiki...
    Wciąż podziwiam Twoją wrażliwość, obym miała taką możliwość jak najdłużej:):):|)

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkiego dobrego i kolejnych blogowych rocznic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana gratuluję 3 rocznicy blogowania !!!
    Cieszę się, że poznałyśmy się w tym świecie i spotykamy się tu wirtualnie, ale może kiedyś będzie nam dane spotakać się osobiście ;-)
    Małgosiu wielu wspaniałych chwil radości i wytchnienia, oraz wiele wiele weny twórczej !!!!
    Prezenty przygotowałaś wspaniałe, zatem chętnie ustawiam się w kloejce ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  26. A mi 12go mija 2 lata :)
    Zapisuję się u Ciebie na candy i zapraszam do siebie na candy: http://zzielonejwyspy.blox.pl/2011/12/Drugie-candy-na-Zielonej-Wyspie.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję pięknej rocznicy :-)
    I życzę kolejnych rocznic w blogowaniu ponieważ lubię zaglądać tu do Ciebie i podziwiać Twoje wytworki i Twój wszechstronny talent :-)
    Do kolejeczki z nadzieją się ustawiam może szczęście się do mnie uśmiechnie i zamieszka u mnie ten piękny anioł :-)
    pozdrawiam cieplutko Peninio

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję i ustawiam się w kolejkę.
    Pozdrawiam ciepło;)
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję rocznicy :)Ustawiam się w kolejce bo Twoje prace są cudne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne prezenty. Aniołek jest prześliczny, chętnie się zapisuję:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. 3 lata blogowania - podziwiam i gratuluję. I oczywiście życzę dalszej wytrwałości.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne candy.Zgłaszam się oczywiście.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Także się zgłaszam :) Gratuluję 3 lat wśród blogerów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wspaniałego bloga i z wielką chęcią zapisuję się na candy, a także zapraszam do mnie, tam tez małe skromne candy aniołkowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje, pozdrawiam i staje w kolejce do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo serdecznie Ci gratuluję tych 3-ech latek i kolejnych życzę :) również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekne candy!Chetnie zapisze sie na nie,a Tobie gratuluje trzech lat...masz pieknego bloga,piekne prace!
    Lubie tutaj zagladac,choc moze nie zawsze sie "odzywam"
    Cieplutko pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny anioł! to i ja ustawiam się na końcu tej kolejki :))
    Serdecznie pozdrawiam i dziękuje za wizytę na moim blogu. A tu, z wielką przyjemnością będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  39. Trzy lata pełne sukcesów - życzę następnych lat blogowania z pasją! Pozdrawiam i ustawiam się w ogonku: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wielu pięknych, twórczych lat z okazji 3 latek :)
    Chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dopisuje sie jako wielbicielka Aniolow i Twoich prac:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też się zapisuję, może tym razem mi się poszczęści?

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję trzech lat tworzysz piękne rzeczy cieszę się, że mogę do Ciebie zaglądać na bloga:)chętnie ustawiam się po cudowny prezent a tym bardziej że ja uwielbiam otrzymywać anioły:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje:) Z przyjemnoscia sie zapisuje:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  45. to i ja sie ustawiam :) kto wie moze poszczesci mi sie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam, pozdrawiam i zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję pięknej rocznicy i staję w kolejce... :))
    Może do mnie uśmiechnie się szczęście...?

    OdpowiedzUsuń
  48. Aniołek jest przecudny:)
    ustawiam się w kolejce po niego:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Candy trwa dopiero dwa dni a tu juz taka kolejka. Strach mysleć ile nas będdzie 29 stycznia.
    No cóż, mimo wszystko spróbuję.
    Gratuluję, że tyle dałaś nam z Siebie. Kawał czasu.
    Buziole
    Kajka z http://mojemarzeniaija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne Candy :) Ustawiam się z przyjemnością. Już teraz gratuluję zbliżającej się rocznicy. Oby było ich jeszcze więcej :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne podarki uszykowałaś... Ustawiam się w ogonku... Może się uda ?!? :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj =}
    data losowania jest dla mnie szczególna, więc spróbuję szczęścia ;}
    Pozdrawiam cieplutko =}
    Asiek

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie wiem czy powinnam ;)
    Ale z ogromna chęcią się ustawię w kolejce, jeśli pozwolisz.
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też stawiam się na baczność i oczywiście ustawiam w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Puk, puk - poprosze tego pięknego anioła.
    Pozdrawiam
    Kre-Akcja

    OdpowiedzUsuń
  56. Aniołku aniołku przybądź proszę do Wiewiórki... czekam niecierpliwie na losowanie ustawiona równo w kolejce za poprzednimi wpisywaczami.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  57. uwielbiam fiolet, uwielbiam biel - więc ustawiam sie w kolejce i serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękny anioł,i niespodzianka kusząca :)
    Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych lat równie owocnych jak dotychczas :)
    Pozdrawia, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne anielskie candy :)
    Ustawiam się w kolejkę :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluje rocznicy! i z wielka przyjemnością zapisuje sie na candy aniołek bardzo mnie nęci i te biele.. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluje rocznicy! i z wielka przyjemnością zapisuje sie na candy aniołek bardzo mnie nęci i te biele.. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluje kolejnej rocznicy:) ustawiam sie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję rocznicy. :) Oczywiście biorę udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Białe i aniołek...nie sposób przejść obojętnie:)
    Zapisuję się z nadzieją, że może wreszcie się uda?!:)
    Pozdrawiam i gratuluję pięknego blogu.

    OdpowiedzUsuń
  65. Sliczny ten Aniolek :) I ja sie zapisze,moze z nowym rokiem przyjdzie szczescie:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję wspaniałego bloga i oczywiście talentu. A prezenty super! Zbieram aniołki, a ten taki biały i subtelny...Zapisuję się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  67. I Cienie zawsze tak romantycznie, a teraz do tego tak zimowo. Bardzo chętnie staję w kolejce i juz trzymam kciuki za losowanie.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  68. I mnie tu nie może zabraknąć:) Zapraszam również do mnie na Candy:D

    OdpowiedzUsuń
  69. Ustawiam sie w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Anioły są wśród nas ,ten Twój jest śliczny , chętnie postawię go u mnie ;) a i reszta też będzie pasować do mojego pokoju :)

    pozdrawiam
    Ag
    avrea@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Przepiękny blog,przepiękne prace,miejsce
    dla duszy.Gratuluje !!!

    OdpowiedzUsuń
  72. Często zaglądam na twojego bloga.Wiele twoich prac było dla mnie inspiracją.Z przyjemnością poczekam na Anioła może mi się poszczęści?
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  73. zapisuję się bo mi się tu podoba pozdrawiam moncia1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Każde Twoje candy jest magiczne...
    Przyłączam się , liczac że może tym razem szczęście....

    OdpowiedzUsuń
  75. oczywiście ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. ustawiam sie w kolejce:)Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten Aniołek jest prześliczny ;o) To i ja z wielką rozkoszą i nadzieją na wygrana ustawiam się w kolejce ;o)

    Ogromne gratulację w związku z tak piękną zbliżająca się rocznicą ;o*

    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. pokuszę się o te cuda. i coś mi się wydaje, że tu dłużej zabawię. ;)
    (http://uciekam-w-nieznane.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  79. Przepiękny... ustawiam się w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się :)
    Informacja na blogu: troja.pinger.pl
    Pozdrawiam
    Trojanda

    OdpowiedzUsuń
  81. i ja się dopisuję może mi się uda :) banerek dodany:) http://agpeart.blogspot.com/

    zapraszam również na candy u siebie

    OdpowiedzUsuń
  82. Cudny aniołek, stanę w kolejce bo mam taką dobrą koleżankę która uwielbia anioły i chętnie bym się nim podzieliła

    OdpowiedzUsuń
  83. może mnie się pierwszy raz uda coś wygrać ;)
    www.makelifechic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Och jeszcze zdążyłam ... ustawiam się na końcu kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam :)) Ustawiam się w kolejce bo bardzo podobają mi się te cudne rzeczy do wygrania... Już dawno chciałam kupić sobie aniołka do domu ale jakoś tak nie mogę znaleźć nic co byłoby ładne i w przystępnej cenie :) Może ten od Ciebie zapoczątkuje fale aniołów w moim mieszkaniu? :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja się zapisuję i staję w kolejce po te piękności :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękne anielskie :) Oczywiście zapisuję się i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Kolejka długa ale z wielka chęcia się ustawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Anioły !!! uwielbiam je, wiec sie zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękna rocznica! Gratuluję:)
    Wspaniały blog, piękne słodkości - nie można nie skorzystać z szansy;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Zapisuje się - nie można się nie zapisać! :)
    http://lauraandart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuluję rocznicy i zapisuję się na Candy ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  93. Ustawiam się jak najbardziej, piękne prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. tyle chętnych, ale nie mogę nie spróbować :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Anioł taki piękny:)Pozdrawiam ciepło i liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękny cukieras, staję w kolejce i ja :) z ogrodów

    OdpowiedzUsuń
  97. Witam, jak najbardziej spróbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  98. gratulacje z okazji 3 rocznicy :)
    a po anioła sie zapisuję obowiązkowo ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Fajnie się składa, bo moja córeczka zbiera Aniołki może nam się poszczęści :) Pozdrawiam magdalena.b.k@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja też ustawiam się w kolejce :) kazmierczak.lukasz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Wspaniały pomysł :) Z chęcią wezmę udział :)
    werabibi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Może mnie się poszczęści :)
    bartczakalicja@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Uwielbiam aniołki, natka_stm@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. ...cudne aniołkowo...
    murzyneczek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Przesliczna Anielica więc ustawiam sie w kolejce :D:D
    Do siego roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  106. Anioły to szczególne istoty w moim domu, zatem może piękny Anioł od Ciebie w moim domu swoje miejsce?
    Życzę wszystkiego, co szczęśliwe w Nowym 2012 Roku, spełnienia marzeń, radości, uśmiechu a temu niech zawsze towarzysz zdrowie i Twój Anioł!
    Pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
  107. Gratuluję i zapisuję się ! Pozdrawiam no_one_no@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Gratulacje i ja róniez postoję w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  109. Gratuluję trzech lat i życzę więcej, więcej ...
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!
    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  110. piękny anioł,warto sie zapisać,zgłaszam się.pozdrawiam i życzę dalszych pomyślności

    OdpowiedzUsuń
  111. Ustawiam się i ja w kolejce. Pozdrawiam światecznie.

    OdpowiedzUsuń
  112. Gratulacje z okazji trzylecia!!!! Po takie cudeńka grzechem byłoby się nie zgłosić:)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  113. bardzo chętnie oddam się pod opiekę takiemu ładnemu Aniołkowi:)

    OdpowiedzUsuń
  114. wow !!!
    kolejka mega długa ... ale co tam - spróbuję :)
    zatem w kolejce grzecznie się ustawiam
    i chęć przygarnięcia aniołka wyrażam :)
    pozdrawiam i noworoczne życzenia składam :)

    OdpowiedzUsuń
  115. przepiękny aniołek, chętnie więc ustawię się w kolejce, by później korzystać z jego dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  116. super :) dopisuje sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Jestem numer 125. Proszę mnie wylosować!
    Pozdrawiam!
    jakakolacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. zapisuję sie koniecznie! :)
    i z nadzieją oczekuję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  119. To ja też się odmeldowuje i czekam z niecierpliwością:) No i życzę kolejnych lat owocnego blogowania :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  120. Kocham Anioły a one mnie kochają...
    może przyniosą mi odrobinkę szczęścia? Ustawiam się w kolejce i cierpliwie czekam na wyniki losowania.

    OdpowiedzUsuń
  121. Kocham Anioł! Dołączam do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  122. Gratuluje i staje do zabawy ! Pozdrawiam ! krasnal__halabala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Anielskie CANDY :) aż się miło na sercu robi, zapisuję się, może mi się poszczęści:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  124. I ja jestem chetna ! nobody_noone@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Gratulacje z okazji rocznicy! Piękne cukieraski, wiec warto stanąć w długaśnej kolejce. Pozdrawiam. Sylwia z http://mojkrzyzykowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. jejka ale kolejka, ale nic dziwnego po takiego ANIOŁA. Spróbuję szczęścia i ja bo anioły są wśród nas
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Anioła pod żadną postacią sobie nie odmówię! Zapisuję się z ogromną przyjemnością!
    Zapraszam Cię na swoje candy - w zestawie również anioł:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  128. Kolejka jak za dobrych, starych czasów...hihi
    no cóż...stoję i nie grymaszę...
    pozdrowionka noworoczne

    OdpowiedzUsuń
  129. Każdy z nas ma swojego anioła... ale taki anioł to jest coś !!! więc się zapisuję i pozdrawiam cieplutko !!!
    Asia
    joanna-januszewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. Gratuluję rocznicy! Ustawiam się w kolejce do losowania. info o candy w zakładce

    OdpowiedzUsuń
  131. Gratulacje wytrwałości! ;)
    spróbuję swojego szczęścia w losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  132. Witam się sedecznie i na wstępie gratuluję trzech lat blogowania :) to bardzo dużo czasu ale dzięki temu znalazłaś swoje stałe grono czytelnicze, ale grono które stale się powieksza :) Bardzo chętnie zgłoszę swoją kandydaturę do zabawy :) Zapraszam również na swoje Candy i na swojego bloga :) http://misioka.blogspot.com Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  133. Mam takie 2 aniołki tylko one trzymają serca. Tak sobie myślę, że trzeci do towarzystwa baaardzo by im się przydał:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Gratuluję stażu i tak imponujących osiągnięć:)
    A cukierki....urzekające:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Witam, Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno wrócę znów. Ty kończysz 3 lata, a ja mam dopiero 2 dni. pozdrawiam

    http://inmymind-jusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Gratuluje kolejne rocznicy:) i życzę kolejnych i wielu sukcesów. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  137. Jejciu, jejciu! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  138. Cudowne cukieraski :) Info w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  139. Anielskie Candy hmmm... staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  140. Też się dopiszę do listy, bo miło by było mieć takiego Anioła u siebie :) Pozdrawiam /violka

    OdpowiedzUsuń
  141. No tak, od 30 grudnia info o Twoim candy wisi na moim blogu, a ja dziś zauważyłam, że nie zostawiłam komentarza, że bardzo bardzo chciałabym zobaczyć tego aniołka u siebie...

    Dopisuję się do listy.

    OdpowiedzUsuń
  142. Życzę kolejnych 333 lat, twój aniołek pewnie marzy o tym, żeby się mna zaopiekować :-*
    http://wsrodszczytowwielu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. No to i ja się zapisuję,może tym razem szczęście się raczy uśmiechnąć ?

    OdpowiedzUsuń
  144. Gratuluję Ci tych trzech lat:)
    Ustawiam się z nadzieją w tym długim ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  145. Wobec tego i ja ustawiam się w kolejce, może...?
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. wspaniale! piszę się ;)
    u mnie też aktualnie anielskie candy, zapraszam serdecznie
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. Staję do kolejki po anioła , bo jest cudny !!! Może mi się poszczęści... Gratuluję rocznicy !!!
    Pozdrawiam cieplutko.
    Asia z Bydgoszczy
    joanna-januszewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. I tak nie wygram, ale co tam ustawić się mogę :D Spodobało mi się tu więc będe zaglądać - nawet jak nie wygram Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  149. Ja też stanę w tym długi ogonku -może się szczęście uśmiechnie.Pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  150. Ja też stanę w tym długi ogonku -może się szczęście uśmiechnie.Pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  151. Ja też stanę w tym długi ogonku -może się szczęście uśmiechnie.Pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  152. kolejka bardzo długa, ale po cichutku poczekam na losowanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  153. Gorąco pozdrawiam i ustawiam się w kolejkę, przy czym zapraszam równiez na mojego bloga i organizowane candy :)

    OdpowiedzUsuń
  154. i ja się zapisuje może mi sie uda przepiękne rzeczy
    qwe2001@tlen.pl
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  155. zapisuję sie i ja po takie cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  156. http://blogs.mail.ru/mail/2011.ny/?Password=&Domain=&Login=#6629A1711523D8CA
    Чудесная конфета!Хочу попробовать!Поздравляю с 3-летием!Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  157. To i ja staję w anielskiej kolejce

    OdpowiedzUsuń
  158. Kolejka imponująca ale i okazja wielce szczególna. Moje gratulacje i jeszcze wielu takich okazji życzę. Oczywiście ustawiam sie w kolejce,może aniołek gwiazdkę do mnie przyniesie? ;-) Udanego weekendu,pozdrawiam bardzo cieplutko ,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję rocznicy. Kolejka bardzo długa ale ja liczę na szczęście, bo przydałby mu się taki anioł do pomocy. Pozdrawiam:)

      Usuń
  159. 3 lata to ogrom czasu... gratuluję takiej wytrwałości! i życzę jeszcze wielu wspaniałych chwil związanych z blogowaniem :)

    i na candy chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  160. I jeszcze ja :) dołączam do życzeń i życzę wielu wielu sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  161. Aniol cudowny i ta recznie wykonana niespodzianka tak kusi... zapisuje sie oczywiscie. Przy okazji gratulacje 3 latek i zycze w Nowym Roku wielu tworczych momentow, Żania

    OdpowiedzUsuń
  162. Ja również się chętnie dopiszę:) Zapraszam na moją stronę www.damarhis.pl

    pozdrawiam

    Ola
    damar84@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. Gratuluje 3 latek blogowania i zostań z nami jak najdłużej;)
    Chętnie ustawiam się do kolejki po te cuda;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  164. Cudne candy :).

    Kolejka długa ale może akurat to mnie się uda :).

    Anioły uwielbiam w każdej postaci, a tulipany to moje ulubione kwiatki :).

    OdpowiedzUsuń
  165. jak zawsze zapisuje sie u ciebie moja droga moze tym razem sie uda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  166. widzę że kolejka duża, ale wcale mnie to nie dziwi. z przyjemnością się w niej ustawiam, bo kto wie, kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  167. Gratuluje kolejnej rocznicy:)
    Piękne anielskie :) Muszę spróbować szczęścia ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  168. Pozdrawiam serdecznie,gratuluję kolejnej rocznicy.
    Wierzę w moc aniołów,zapisuję się więc również ja,niestety nie mam jeszcze bloga,Anna z pomorskiego annar30@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  169. gratulacje, trzy lata aktywności i takich cudności - super :)
    i ja spróbuję swojego szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  170. Kocham anioły i liczę na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Gratuluję pięknej rocznicy!
    Przepiękny! Ustawiam się w ogonku :)
    Pozdrawiam
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  172. Gratuluję pięknej twórczości. Sama takich cudny przedmiotów nie tworzę a chętnie bym przyjęła .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  173. Zapisuje sie ,uwielbiam anioly!!!!

    OdpowiedzUsuń
  174. Gratuluje i życzę kolejnych latek blogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  175. Małgosiu życzę kolejnych tak twórczych lat
    i staję w kolejce po te piękności - kolejka przeogromna, ale może ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  176. Śliczny blog....miło tu zaglądać...pozdrawiam i życzę kolejnych pięknych lat...i licze na szczęście w tej kooolejce

    OdpowiedzUsuń
  177. gratulacje
    zapisuję się
    ilona80marika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  178. jako ze anioly maja wielka moc zapisuje sie i grzecznie czekam

    OdpowiedzUsuń
  179. Piękne Candy - uwielbiam anioły więc zapisuję się na te cukierki :)
    skylight6@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  180. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako xkeylimex
    Mój mail: kaylime@onet.pl
    Małe info u mnie na blogu: http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  181. I ja się chętnie dopiszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  182. Tyle chetnych, a mnie jeszcze tutaj nie ma??? Szybko naprawiam swoj blad :) Mam ochote na cos bialego :)

    OdpowiedzUsuń
  183. Gratulacje!
    Kocham anioły i liczę na wygraną :)
    n.regina59@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  184. ja też chciałabym się dopisać :)

    wiolka.k@gmail.com
    Pozdrawiam i czekam na wyniki :))

    OdpowiedzUsuń
  185. Piękne rzeczy tworzysz PENINIO :)
    dzis to dla mnie wzór niedościgły...podziwiam i ustawiam się w kolejeczce...długiej:)

    OdpowiedzUsuń