wtorek, 12 stycznia 2010

Mój blogowy roczek i candy!

Dziś mija roczek od założenia mojego bloga...
ach jak czas szybko leci...
Korzystając z tego chciałam Wam wszystkim podziękować,
za to że jesteście,wspieracie mnie duchowo i twórczo.
Dziękuję za wszystkie komentarze ,odwiedziny i maile.
To wspaniałe móc je czytać i odnajdywać w nich uczucia, przyjaźń, zrozumienie
i oczywiście wspólne cieszenie się twórczością :)
Dziękuję!!! Ściskam Was mocno Kochane!!!
***
Oczywiście z tej okazji zapraszam na
CANDY
SŁODKA NIESPODZIANKA :)
***
Zasady oczywiście te same jak zawsze...komentarz,
informacja u siebie na blogu,
lub można pobrać ten powyższy obrazek:)
Na wpisy czekam do 11 lutego do 24:00
a losowanie dzień później...czyli za równy miesiąc :)
***

167 komentarzy:

  1. ah... już rok??!!!!
    łał- gratuluję!
    zapisuję się na początek kolejki i życzę jeszcze wielu blogowych wzruszeń.
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i wszystkiego dobrego:) Mnie nie może zabraknąć w tej kolejce:)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby więcej takich roczków twórczego blogowania i gorące uściski :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci i życzę kolejnych wielu roczków:)
    O oczywiście uwielbiam niespodzianki, wiec grzecznie w kolejeczce staję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wpucham siE bo cukierków chcE ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie się zgłoszę :)
    i oczywiście powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgoś ciumasy !! jak ten czas leci ;)
    Gratulacje. Mam nadzieje że dużo tych roczków będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę niewyczerpanej Veny na kolejne dzieła! Info o Twoim candy w bocznej szpalcie mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin bloga.Niewyczerpanej studni pomysłów na dalsze latka Ci życzę i zapisuję się rownież w kolejeczce,bo lubię niespodzianki :c)

    OdpowiedzUsuń
  10. To życzę kolejnych lat owocnego blogowania :-)
    Po candy ustawiam się w kolejce - info już u mnie na blogu (w bocznym pasku) :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. to już rok? o rety! oczywiście łasa sem na słodkości:)pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję roczku i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piszę się a Ty sie u mnie wpisałaś?
    info u mnie z prawej po boku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wytrwałości i twórczego zapału :))))

    i na niespodziankę się piszę oczywiście ]:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację składam również ja i wpisuję się pod postem a info już widnieje na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję pięknej rocznicy.

    Chętnie wezmę udział w twojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje z okazji rocznicy!
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rocznicowe gratulacje!
    Lubię niespodzianki, więc się wpisuję oczywiście :)
    A na kolejny roczek owocnej twórczości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje z okazji rocznicy!
    Wpisuję się oczywiście!Uwielbiam niespodzianki
    http://papierowamargaretka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje, gratulacje i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję tego roczku i życzę następnych wspaniałych lat blogowania !!!
    może do mnie uśmiechnie się szczęście podczas losowania..... Bajka

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego dobrego życzę i kolejnych lat tak udanego blogowania :-)
    Dopisuję się do kolejki chętnych :-)
    Stosowna informacja pod adresem:
    http://aggaw.blogspot.com/2010/01/na-zyczenie-maego-fana-3.html
    Pozdrawiam cieplutko
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. Również ja życzę dalszych sukcesów blogowych ,duzo weny twórczej i czasu na jej realizacje!!!!

    Z przyjemnoscia przylacze sie do zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też spróbuje, no i gratulacje!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tez lubie niespodzianki! Wiec sie zapisuej na koniszek!!! Gratuluje rocznicy!!! Oby tak dalej!
    Pozdrawiam
    Aska

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj niespodzianka - to brzmi bardzo tajemniczo :) Gratuluję pierwszej rocznicy blogowania i życzę jeszcze wielu następnych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Peninia, thanks for the chance to win your candy. I hope I can be a winner ))) I linked it on sidebar. also I became a new follower of your wonderful blog. Hugs from Larisa

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje !!!
    Blog pełen ciekawych pomysłów - oby tak dalej.
    To ja też ustawię się w kolejce po niespodziankę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ustawiam się w kolejce po niespodziankę, życząc wiele pomyślności na dalsze lata życia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Joasiunia się melduje:)

    Z chęcią dołączę do candowania:)

    Pozdrawiam buziaki:*

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Sama niedawno miałam blogowy roczek ,więc gratuluję i życzę kolejnych !!!A niespodzianki lubię ,więc ,jeśli pozwolisz zapiszę się.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Niespodzianki są najfajniejsze, więc staje w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję! Ciekawa jestem, co za niespodziankę przygotowałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  35. To i ja się dopisuję do listy,cokolwiek będzie niespodzianką pewnie przyniesie nam dużo radości.Najlepsze życzenko z okazji "roczku" :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję, też się zapisuję i zapraszam do siebie!

    http://magdalenaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. mam nadzieję, że ja też ani się obejrzę a roczek mi stuknie na nowym blogu :) a tym czasem gratuluję i staję w kolejce Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Sto lat ;)
    Gratuluję wytrwałości, weny i życzę wielu "płodnych" lat :P
    Info już u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. mój blog świeżutko założony, mam nadzieje że roczek tez mi szybko zleci :D

    dopisuje sie i zapraszam do Paszczakowic

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje!!!
    I oczywiście stanę w kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. GRATULACJE WYTRWAŁOŚCI W PIASNIU POZDRAWIAM NOI USTawiam sie w kolejce
    edith-blogoweinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje i życzę jeszcze 100lat. Dopisuję się do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję rocznicowego bloga.
    Przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. 100 lat 100 lat...
    zapisuję i ustawiam do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek :P
    Chętnie zaopiekuję się owymi słodyczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. o kurczę, marzy mi się coś z Twoich Łapek :) kubeczek jakiś taki piękny... bo moje Dzieci stłukły mi do spółki mój ulubiony :(
    ale tak mnie wycałowały i przeprosiły,z e od razu im wybaczyłam... ale kubek posklejałam... niestety... nieudolnie, musiałam go wywalić, zeby już nad nim nie płakać...

    moze mi się poszczęści i to bedzie własnie kubek na kawusię, do nocnej pracy :)

    pozdrawiam Cię cieplutko!
    i życzę kolejnego twórczego roczku kolejnego z wielu następnych :)

    a info już zaraz będzie u mnie tu:

    http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Już rok! Życzę kolejnego owocnego roczku !!:*
    Niespodzianka! uwielbiam :D

    a info o candy tutaj :

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/search/label/CANDY

    (candy są posortowane wg dat)

    OdpowiedzUsuń
  48. mnie takze w tej kolejce zabraknac nie moze;p moze choc raz sie poszczesci! pozdrawiam :):) ah i info dodane na blogu :):)

    OdpowiedzUsuń
  49. pozdrawiam i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  50. faktycznie czas szybko leci, aby więcej takich rocznic, zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluje
    Liczę na szczęście początkującego/
    A w duchu mam nadzieje że w przyszłości też będę obchodzić takie rocznice z tak licznym udziałem innych blogujacych

    OdpowiedzUsuń
  52. Na wstępie gratuluję rocznicy.
    A że lubię słodkości i niespodzianki to staję w kolejce po Candy.
    Pozdrawiam
    http://urokliwisko-gohy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja tę! Ja też! Uwielbiam niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluje rocznicy :) I czekam na kolejne sto lat! ;)
    Niespodzianki lubię i nie lubię, ale słodkości uwielbiam.
    Magda x

    OdpowiedzUsuń
  55. To ja też do kolejki :)

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję!
    Uwielbiam niespodziankowe candy! Staję więc w ogonku :o)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gartulacje. uwielbiam do Ciebie zaglądac :)
    Życzę kolejnych twórczych lat i miłego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow...ale kolejka, ale niech tam i ja poczekam, bo warto :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję z okazji rocznicy!! Chętnie wezmę udział w urodzinowej zabawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. a ja też chcę słodką niespodziankę :D

    OdpowiedzUsuń
  61. ja też się zapisuję :) i gratuluję rocznicy!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratulacje :)
    Ustawiam się w kolejkę po candy :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Więc i ja spróbuję szczęścia :). Kontakt : ewapopek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Sto lat, sto lat...
    uwielbiam słodkie niespodzianki =)
    www.maddzik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. to i ja stanę w kolejce po niespodziankę!

    pozdrawiam
    www.natolinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję pierwszej rocznicy. :)
    Twoje prace są przepiękne i oglądanie ich sprawia prawdziwą przyjemność, więc życzę dalszego natchnienia oraz wytrwałości w prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  67. niespodzianka powiadasz ............... hmmmmmmmmm ... skuszę się ... oj skuszę !!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję roczku i chętnie się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  69. i ja i ja jeszcze - gratuluje i staje do kolejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratulacje! Widzę, że urodzinki mamay w podobnym czasie :0
    Stoje i czekam

    OdpowiedzUsuń
  71. och i ja się ładnie ustawie w dłuuuuuuuuuuuuuuugiej kolejce ;) cudne rzeczy tworzysz i z chęcią przygarnie Twojego małego Wytworka ;)
    pozdrawiam i życze jeszcze wielu urodzinek bloga :)

    http://mataszydelkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Zanim ja się doczekam swojego roczku to wieki miną :) Ale póki co z przyjemnością stanę w kolejce, a info już zamieszczam w moim bocznym pasku :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Winszuję Jubileuszu!!!:)Z miłą chęcią dołączam do Grona oczekujących na losowanie:)?Jestem więcej niż pewna, że candy-słodka niespodzianka będzie...wspaniała;)Serdecznie pozdrawiam ze świata z łatek, Ewa:)!

    OdpowiedzUsuń
  74. Skoro urodzinki no to Sto Lat! ;P
    Niespodziewiewajka? To, co tygryski lubią najbardziej! Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Sto Lat :)
    Ustawiam się w kolejce, www.by-mea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. oczywiście ja także się ustawiam ;) samych dobrych chwil ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. skoro urodzinki, to wszystkiego najlepszego! :)

    zgłaszam się i zapraszam do siebie
    http://wchatcemagialeny.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratulacje!!!
    Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratuluję roczku! staję w kolejce po niespodziewajkę :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję i ustawiam się w kolejce po niespodziankę.

    www.karola-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się do Candy :) mój blog pannamysia.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Oczywiście też się zapisuję!

    www.swiatloli.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się i ja.
    http://kasza.cegielscy.pl/a-u-mnie-powialo-miloscia/

    OdpowiedzUsuń
  84. Przepiękne są twoje prace, a szczególnie urocze wszystkie kubeczki! Czy jeśli nie mam jeszcze bloga, to mogę się zapisać mimo to na candy u ciebie...? Pozdrawiam serdecznie. annasza33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Szkoda byłoby przegapić. Więc się zgłaszam :)
    Pozdrawiam!
    http://brzydula13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Tobie życzę kolejnych owocnych prac a sama ustawiam się po niespodziankę!

    OdpowiedzUsuń
  87. Gratuluję roku!
    a w następnym życzę Ci natchnienia, niekończących się lawin pomysłów i czasu na ich realizację ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Tysiąca postów z tysiącem pomysłów!

    oczywiście mam nadzieję, że candy niespodziankowe, to będzie jakieś Twoje cudeńko :) i, że właśnie mi sie trafi... :)))

    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  89. Gratuluję roczku, pewnie przeleciał migiem :D i zgłaszam się do candy. Pozdrawiam ciepluchno :*

    OdpowiedzUsuń
  90. Gratuluje rocznicy, życzę powodzenia i oczywiście ustawiam się w kolejce (:

    OdpowiedzUsuń
  91. Niespodzianki to to co lubię najbardziej ;) Kolejka bardzo długa, ale i tak ustawię się w niej. Po cichu marzę, że mnie wylosujesz a niespodzianką będzie jedna z tych pięknych kocich filiżanek ;)
    Zapraszam do siebie na bloga!

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratulacje!
    Ja też chętnie wezmę udział w losowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratuluję rocznego stażu na blogu i ustawiam się w kolejce po słodkości ;)

    www.bizuteria-nefryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Gratulacje! Oby tak dalej twórczo mijały następne lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  95. i ja również przyłączam się do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Gorące gratulacje owocnego roku.
    Też zgłaszam się do losowania, może szczęście dopisze :)
    Info o urodzinkach u mnie:

    alisapassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Ustawiam się grzecznie w kolejce i siedzę cichutko :)

    OdpowiedzUsuń
  98. no to i mnie proszę do komitetu kolejkowego zapisać.
    Kolejnego ,co najmniej tak udanego roku

    OdpowiedzUsuń
  99. ja chce to!!!!

    http://samborka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Gratulacje z okazji mijającego Roczku!
    Ja tez ustawiam się w kolejce po te słodkości.
    Życzę kolejnych owocnych lat...

    OdpowiedzUsuń
  101. Gratuluję roczku !! oby więcej takich rocznic było. i ustawiam się w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  102. Zdecydowanie lubię niespodzianki :D Zapisuje się! :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Popróbuję sił i szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  104. No pięknie jak tu tłoczno, bedzie cieplej jak i ja sie tu przytule

    OdpowiedzUsuń
  105. Serdecznie gratul;uje roczku i zycze Tobie i sobie jeszcze wielu lat owocnego blogowania - uwielbiam do Ciebie zagladac, choc tak ostatnio mam troche zaleglosci....
    Pozdrawiam z mroznego NY!

    OdpowiedzUsuń
  106. Ja również gratuluję rocznicy i życzę Ci kolejnych długich lat w tworzeniu takich cudowności. :*
    Zaintrygowałaś mnie tą niespodzianką.
    Chętnie się dopiszę :)
    Informacja na blogu:
    http://papierowe-fantazje.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  107. Uwielbiam niespodzianki. Zapewne będzie coś pięknego bo tworzysz cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do siebie:)
    Pozdrawiam,
    Asia
    sfilcowani.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Wszystkiego najlepszego! Piękne rzeczy tworzysz!
    Pozdrawiam,
    Margot
    http://theworldofmargot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Mnie się też podoba bardzo i do kolejki przyłączę siebie i moje pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  112. i ja i ja się jeszcze w ogonku ustawiam :)
    pozdrawiając cieplutko i gratulując rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Zapisuję się i ja, gratulując rocznicy z całego serca oraz dodając obrazek na blogu. Słonecznie pozdrawiam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  114. Wszystkiego co najlepsze, dalszych sukcesów!!!
    Ustawiam się w kolejce:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  115. Gratulacje! Życzę twórczych sukcesów! Dziękujemy za cukierki! Link do swojego bloga sidebar-
    http://lentochkann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. I ja grzecznie się tutaj dopisuję - same słodkości pyszności rozdajesz

    WSZYSTKIEGO ROCZKOWEGO ŻYCZĘ

    OdpowiedzUsuń
  117. Gratulacje z okazji rocznicy!
    Zapuisuję się oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  118. Zapisuję się i ja na słodką niespodziankę :-) Zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  119. Gratulacje:-) i ja staję w kolejce:-)

    http://handemadebylily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Wszystkiego najlepszego z okazji 1 roku!
    Ciekawe czy sama dobrnę do takiego wieku i ... jak sie rozwinie mój talent ;o))))
    Niesmiało wpisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  121. Zgłaszam się i ja :)
    http://oura512.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Your blog is amazing! I'm so glad I found it. I've linked up your candy on my sidebar and I'd love to play along. Thank you :)

    OdpowiedzUsuń
  123. I ja zapisuję się do tej długaśnej kolejki :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  124. skuszam sie i staję w kolejce...jednak nie wytrzymałam...hi hi:)
    pozdrowionka i buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  125. do długiej listy dołączam..
    i z niecierpliwością czekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  126. Wszystkiego naj naj naj i wielu innych roczków:)
    Dopisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  127. Wielu artystycznych natchnień życzę na kolejne latka
    i grzecznie ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  128. Ups to się spóźniłam o 57 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Hey Thеre. I found your blog using msn. Thіѕ іs an extremеly
    smartlу ωritten artіcle. I will be sure to bookmark it and come baсk to learn extrа of youг helpful information.
    Thank you for thе post. I'll definitely return.

    Feel free to visit my site zasilacze do laptopów

    OdpowiedzUsuń
  130. I really like your blog.. ѵеry niсе сolors & theme.

    Did yоu makе thіs webѕite
    yoursеlf or did уou hire sοmeonе to do it for уоu?
    Plz ansωer baсk as I'm looking to create my own blog and would like to find out where u got this from. cheers

    my weblog; spauldingcourt.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Remaгkable! Itѕ reаllу гemarkable aгtiсle, I hаve
    gοt much cleaг іdea on the
    toρic of frоm thіs pагagгaph.



    Feel free to visіt mу ωebpаgе:
    akumulatory wrocław
    Also see my page > bagażniki wrocław

    OdpowiedzUsuń
  132. you're in point of fact a good webmaster. The website loading pace is incredible. It seems that you'ге doing
    аny distinctіve trісk. Moreover, Thе contents are maѕterpieсe.

    уou've done a fantastic task in this topic!

    my homepage - www.grouplinkonline.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Waу соol! Some extremely ѵalid pоints!
    I apprеciatе уou penning thiѕ articlе and the rest of the website is reаlly gоod.


    mу blοg: Email Console
    My website :: Djgalix.pl/

    OdpowiedzUsuń
  134. Ηello theге! Τhis pοѕt could not be written аny better!

    Reading through this post reminds me of my рrevious room mate!
    Hе alwаyѕ kept chatting abοut this.
    Ι will forwaгd thiѕ pagе to him.

    Fairly certain hе will have a good read. Thanks for shагing!


    Feel free to νisit my ѕite ... Www.Wecanbesaved.com
    my web page > Visitas A esta pagina

    OdpowiedzUsuń
  135. Fantastіc pоst but I wаs ωοndering if you could write a
    littе morе on this topic? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Many thanks!

    Have a look at my blog areavis.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Great web sitе you haѵe gοt hеrе.

    . Ιt's hard to find good quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

    Have a look at my weblog ... mycityupdate.com
    my web site :: Organic And Natural Attire Is Gentle And Long Lasting

    OdpowiedzUsuń
  137. Νice post. I leагn something totally nеw and
    challengіng on websіtes Ӏ stumbleupon on a ԁaіlу bаsiѕ.

    It will always bе useful to read articlеѕ frοm other authors anԁ use somethіng from their ѕites.


    Visit my sіte; fotograf wroc_aw

    OdpowiedzUsuń
  138. Thanks very nice blog!

    Mу site :: apashzone.altervista.org

    OdpowiedzUsuń
  139. I was suggesteԁ this webѕitе by way оf my cousіn.
    Ӏ am now not cеrtain whether this publiѕh is written thrοugh him as nobody else knoω such targeted about my trouble.
    Υou are wonderful! Τhаnk yоu!

    Herе is my webpage :: oświetlenie led

    OdpowiedzUsuń
  140. I'm really impressed together with your writing talents and also with the structure for your weblog. Is this a paid subject or did you modify it yourself? Anyway stay up the excellent quality writing, it is rare to see a nice weblog like this one today..

    My blog post http://Djgalix.pl/
    my site :: Http://Www.Siq.It/

    OdpowiedzUsuń
  141. I am truly grаteful to the οwnег of this ѕitе
    ωho haѕ shaгed thіs gгeat ρaragraph at
    at this time.

    Alѕο νisit mу webpage ... kwejk

    OdpowiedzUsuń
  142. Wοw, that's what I was exploring for, what a material! present here at this web site, thanks admin of this website.

    Review my webpage ... thexxxplanet.com

    OdpowiedzUsuń
  143. If you arе gοing foг best contents
    lіke Ӏ ԁо, οnlу pay a quick vіsit thіѕ webѕіtе
    dailу beсausе it offers quality cοntеnts, thankѕ

    Herе is my web ѕite ... wiocha pl 38950
    My site: demotywatory

    OdpowiedzUsuń
  144. Ηey just wantеd to give you a quick heaԁs uρ.
    The text in уouг post sеem to
    be running off the scrеen in Ѕafаrі.
    I'm not sure if this is a format issue or something to do with web browser compatibility but I figured I'd post to let you knoω.

    The stylе and design look great though!
    Hope yοu gеt the рroblem fixed soon. Chеeгs

    Here is my blog: http://pastelgreen.Skybookmarks.com/user/profile/gudrun572/

    OdpowiedzUsuń
  145. I all the tіme used to study pieсe of wгitіng in news
    papers but nοω as Ι am a user of
    web so from now I am using nеt for аrtiсles or revіеws, thanks to web.


    my blοg mysouthwestdenver.com

    OdpowiedzUsuń
  146. Τhanκ you fоr shаring your thoughtѕ.
    Ӏ reallу appreciatе your efforts anԁ
    I am waitіng fоr your neхt post thankѕ oncе again.


    Fеel freе to surf to my site ... Jan

    OdpowiedzUsuń
  147. Hi, afteг reading thіs remarkablе article i аm alѕo сhеeгful to
    share my knоw-how here wіth colleаgues.


    My blog post http://www.imprezka.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. Hi there to all, it's in fact a nice for me to visit this web site, it consists of helpful Information.

    Feel free to surf to my page ... http://Imprezka.Com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  149. Link exchаnge is nothing elѕe howeνeг it is juѕt plаcing
    the othеr peгson's web site link on your page at proper place and other person will also do similar for you.

    Here is my blog post - pościel

    OdpowiedzUsuń
  150. Heya і аm for thе firѕt timе here.
    I fоunԁ this bοard and I fіnd It tгulу useful & it helped me оut much.
    I hope tο give sοmеthing back and aiԁ others lіke уοu aidеd mе.



    Mу blog рost :: Tankless Water Heater Tax Credit Rating

    OdpowiedzUsuń
  151. Hellο, I think your blog might bе havіng browser compatibility isѕues.
    When I lοоk at your blog in Οpеra, it loοks fine but ωhen ορening in Intеrnet Explorer, it has some
    overlаpping. Ι juѕt wantеd to give you
    a quіck headѕ up! Other thеn thаt, terгіfic blog!


    My site: Projekty domóW

    OdpowiedzUsuń
  152. It's a shame you don't hаve a donate button! I'd most certainly donate to this excellent blog! I suppose for now i'll settle
    foг book-marking and adding your RSS feeԁ tο my Goοgle account.

    I loοk forward to frеsh upԁateѕ anԁ will share
    this website ωith my Facebook group.

    Talk soon!

    my blοg - zlib

    OdpowiedzUsuń
  153. Hi! Someone in my Mуspаce group ѕhared thіѕ webѕitе with
    us sο Ӏ cаme to giѵe it а
    look. I'm definitely loving the information. I'm book-marκіng
    and will be tweetіng thіs to my fоllowers!
    Suρerb blog аnd brilliаnt ԁesign.



    Heгe iѕ mу site skupsamochodowwroclaw.eu

    OdpowiedzUsuń
  154. Vеry soon this site will be famouѕ amid all blog viеωеrs, due to it's good articles

    Also visit my blog post; Projekty DomóW Jednorodzinnych

    OdpowiedzUsuń