niedziela, 13 stycznia 2013

Dźwięki dzieciństwa- mini książeczka

Lubię zabawy na blogu Craft Artwork...choć nie zawsze znajduję na to czas...jednak dziś się wyjątkowo mi udało i wykonałam mini-książeczkę do wyzwania które proponuje Tusia na CA- pt. "Dźwięki dzieciństwa" 
***
Książeczkę zgłaszam tez na wyzwanie City Crafter Challenge Blog 141#Book Paper
***
Moja książeczka jest maleńka (ma niecałe 14 x 5 cm)  i ma kształt domku  a w środku skrywa
cudowne wspomniane dźwięków... które zawsze uwielbiałam i będę uwielbiać...
***





Okładka...


***
Śle moc pozdrowień i dziękuję z całego serca za moc życzeń !
Uściski i buziaki zasyłam*

46 komentarzy:

  1. Ależ piękne wykonanie, gratuluję !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. This look amazing. I just love the your collage work. Thanks so much for playing along with us over at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala ksiazka! Zycze wszystkiego dobrego w nowym roku, Peninio! Wczeszniej nie zdazylam:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny domek... Deszczu szum - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny efekt!!!Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna:)))wszystkie Twoje "szumy"uwielbiam..jak jestem w domu gdzie sucho i bezpiecznie:))))buziaczki:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Znów u Ciebie ciekawie. Książeczka - świetny pomysł i piękne wykonanie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł, a wykonanie, jak zwykle, doskonałe!
    I jeszcze gratulacje z okazji urodzin bloga!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo - super książeczka - i dźwięki też :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh this is so lovely ... I love the shape too ... Many thanks for playing at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne! Niesamowity klimat i świetny pomysł z kształtem książeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł - powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny pomysł i piękne dzwięki w tym domeczku zapisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie to połączenie kolorystyczne wygląda,z zielenią brązem i odrobiną różu ,książeczka wyszła cudnie Peninia.Masz wyczucie jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna:) Kiedy byłam mała siadałam na schodach i słuchałam jak pada deszcz-też lubiłam te dzwięki.Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna jest. Pomysł świetny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalne podejście do tematu, a wykonanie - fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do you have any viԁеo of that? Ӏ'd love to find out some additional information.
    Also visit my page : increase twitter followers free

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku nie wiem co napisać ....
    Książeczka jest przemyślanym ,wyszlifowanym robótkowym diamentem !!!!!
    Peniniu mowę mi odjęło ....

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne, cudowne cudeńko!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. This is fabulous and so fun!!! Thanks for joining us this week at CCCB :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem zachwycona:)))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna książeczka i super wyzwanie....a forma książeczki - rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł! Książeczka jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  25. What a pretty project, thanks for sharing it with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  26. Peninko Aniołku i ten domeczek z 4 ściankami jest pięknym podsumowaniem tych 4 latek.
    Trafił mi prosto do serca.

    OdpowiedzUsuń
  27. Very original and interesting!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest przepiękna. Wspaniały styl :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi przypadła do gustu taka forma książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie nostalgiczna! Cudna po prostu! Bardzo dziękuję, że podjęłaś moje wyzwanie :*

    OdpowiedzUsuń