wtorek, 4 kwietnia 2017

Relacja z warsztatów

Sobotni dzień spędziłam w Stalowej Woli w znakomitym towarzystwie,
 bo wśród wspaniałych uczestniczek warsztatów. Było twórczo i jajecznie :)
 Dziękuje sponsorowi Magicznej Kartce - Marta Krupa za wspaniałe papiery 
to dzięki nim mogliśmy stworzyć te piękne pisanki.
Organizatorem był sklep Eco-Scrapbooking Beata Jarosz, Ewelina Jagielska
Bardzo dziękuję za zaproszenie do poprowadzenia warsztatów 






 ***
A obecnie walczę z anginą :( i to w taka piękną pogodę...
Pozdrawiam Was ciepło!

23 komentarze:

  1. piękne jajeczka:) dużo zdrowia życzę, wiosenne przesilenie daje się we znaki. U mnie na anginę niezawodny jest zestaw czosnek + propolis w aerozolu (pod warunkiem, że nie jest się na niego uczulonym oczywiście, a o to bardzo łatwo niestety)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ już próbowałam wszystkiego...może po antybiotyku przejdzie ale poprawy nie widzę...Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Ależ fajne warsztaty. Miło popatrzeć na jaja, które powstały.
    Ja też świeżo wstałam z łóżka. Tym bardziej życzę Ci mnóstwo zdrówka.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WIdzę, że powstały naprawdę piękne prace. Ale nic dziwnego z taką nauczycielką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są takie spotkania....Widzę, że bardzo twórcze ...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ oj było bardzo twórczo :)

      Usuń
  5. Zdrowiej Gosiu, warsztaty wspaniałe, cudowności powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko, jak szkoda, że nie mogłam być...ale też ciągle walczę z choróbskami...a takie cudeńka powstały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Basiu zdrowia życzę ja też walczę z choróbskiem mam silną anginę od niedzieli :(

      Usuń
  7. Widzę, że warsztaty bardzo udane! Wspaniałe jaja :)
    Zdróweczka życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne jajeczka! Nie sądziłam, że można je w ten sposób ozdobić :)
    Dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie warsztaty to znakomity pomysł, aby nauczyć się czegoś od ekspertów i miło spędzić czas. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń