środa, 21 lutego 2018

Idzie wiosna !

Cześć! Ostatnimi czasy obkupiłam się cudownymi papierami z Fabrika Decoru...och aż dech mi zaparło z kolorów i motywów...nie mogłam się oprzeć (choć w tym miesiącu cierpię na bark czasu bo praca i nadgodziny) to musiałam coś już z nich zrobić ...i powstały takie urodzinowe karteczki.
Idzie wiosna! 



Użyłam papier  - "Shabby Dreams"

http://fdecor.blogspot.com/search/label/%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%8F

***
Dziękuję za komentarze to balsam dla duszy!

64 komentarze:

  1. Wspaniałe kartki!!! I papiery też wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak cudnie kolorowo i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, aż zapachniało wiosną! Piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, wiosenne kartki! I dzięki za ten trop do papierów, nie znałam ich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo i delikatnie- ogląda się z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, naprawdę tchnęło wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki. Podziwiam u Ciebie precyzję i dbałość o szczegóły.
    Pozdrawiam i ściskam mocno
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh my!!! What a tender projects!!!
    thank you so much for your participation in Fabrika Decoru gallery

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten cukierkowy zestaw kolorów. Piękne kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Są zachwycające! Piękne papiery, kolorki i kompozycja! Taka wiosna może przychodzić do mnie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, no i ten papier, czekam na niego :) ale obawiam się, że nie będę chciała go pociąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście piękne papiery! Cudne karteczki z nich stworzyłaś... :)
    Pozdrawiam ciepło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne karteczki!!! Bardzo wiosenne!!
    Śliczne papiery!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie są rewelacyjne! ♥ cuda stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tak na codzień nie jestem taką fanką soczystych kolorów, jednak teraz zimą,w tych ciemnościach za oknem i chłodzie , z ogromną przyjemnością zaspokajam apetyt tych barw:)))) śliczne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  16. These cards are so beautiful, Gosia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Soczyste wiosenne kartki, ładne papiery.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorki, moje ulubione. Jak zawsze Gosiu u Ciebie miło i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudnie kolorowo :) Obie super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Za oknem pada śnieg, a tutaj rzeczywiście wiosna! I to jaka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne kartki, niech już przywołają wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiosny, wiosny potrzebuję! Gosiu przepiękne te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  25. beautiful colors, my favorite. as always, you are nice and romantic with you :)

    เว็บไซต์ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  26. Какие нежные и милые открытки! Спасибо за участие в галереи от Фабрики Декору!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne, słodkie i radosne karteczki, uwielbiam to zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń