czwartek, 14 grudnia 2017

Pada śnieg..ATC

A dziś  chciałam zaprosić Was do grupy,którą założyłam na FB "Take time to play" .
To grupa założona z myślą o  miłośniczek małych twórczych form ATC i kart wizytówkowych, MOO, Calineczek itp.
Grupa ma na celu przede wszystkim dobrą zabawę małymi formami i pozbycie się dużej ilości ścinek z naszych pudełek i szaf. I stworzenie pięknych albumów z ATCikami. 
Można zacząć kiedy się chce i przerwać kiedy się chce :) 
***
Dziś tam pierwszy ATCikowy temat "Pada śnieg , prószy śnieg" a to moja inspiracja do tematu.



***
Zapraszam do grupy!Pozdrawiam :)

48 komentarzy:

  1. Jak Ty to robisz Małgosiu,że naklejasz kartkę na kartkę i nic Ci się nie faluje tylko jest równiutkie:)mnie właśnie zniechęca w robieniu takich kartek to,że po chwili się wyginają i nie pomoże prostowanie pod stertą książek :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, bardzo klimatyczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta śnieżynkowa wróżka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego rodzaju kartki - dziewczynki i skrzydełka i czapeczki...Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, przepiękny zestaw karteczek. Prawie jak tryptyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Cudowne! Genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne, uwielbiam takie projekty

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, niby takie malutkie, a można je oglądać i oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! :) Kiedyś bawiłam się w ATC, później jakoś przeszłam na albumy. Może zrobię kolejny powrót do przeszłości :D A do grupy dołączyłam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ o ja też dawno nie robiłam i teraz postanowiłam że będę ;) cieszę się że jesteś w grupie:)

      Usuń
  11. ATC podziwiam u innych, bo sama nie robię małych form. Twoje są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne! Zimowe, ale pełne ciepła! Pozdrawiam radośnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne ,słodkie maleństwa zachęcają by odnowić swoja przygodę z ATC:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie słodziaszcze :) Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, mogę się tylko pozachwycać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite, wspaniała kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem, czy powinnam komentować każdy post z ATCiakami, bo pisałabym to samo. Szalenie mi się podobają. Są spójne, a delikatnie różne. Wszystkie mi się podobają. Podoba mi się też to, że sprawiają wrażenie wolności twórczej dużo bardziej niż kartki.

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne drobiazgi :) powiesiłabym na ścianie w mini ramkach :)

    OdpowiedzUsuń