poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Efekt rdzy...pudelko w kształcie serca

Bardzo lubię media i bardzo lubię wypróbowywać nowe preparaty .
  A dzisiejszy wpis będzie o produktach marki PentArt ale w szczególności o preparatach dających efekt rdzy. Na początku chciałam przedstawić te dwa podstawowe  produkty do efektu rdzy to : rdza w proszku oraz odczynniki w różnych kolorach.
 Rdzę w proszku można mieszać np. z pastą strukturalną czy żelową lub jeśli ktoś woli nakładać ją bezpośrednio na powierzchnię na której chcemy uzyskać ten efekt. 
Posypane proszkiem miejsca należy skropić odczynnikiem i rozprowadzić pędzelkiem. 
                      Po kilkunastu godzinach gotowy efekt można polakierować lub zawoskować.
A tak wygląda mój efekt pracy z rdzą i woskami. 
Drewniane pudełko w kształcie serca prezentuje się oto tak.



 ***
To moja inspiracja na blogu CraftArt.
 Zapraszam!

52 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu interesuje mnie efekt rdzy. Uzyskany przez Ciebie efekt na ty pięknym pudełku jest rewelacyjny. Muszę zainteresować się preparatami marki PentArt
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥Koniecznie wypróbuj,fajna zabawa z super efektem:)

      Usuń
  2. Ach, jestem oczarowana! Wspaniały efekt!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, wygląda niesamowicie ! :) aż trudno uwierzyć że to nie naturalny efekt tylko zasługa mediów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam się nic a nic na tych wszystkich specyfikach, ale rdza jak prawdziwa :) Śliczne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, niesamowity efekt uzyskałaś. Pudełko prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalnie, ale pięknie :) Z tymi wszystkimi mediami jakoś mi nie po drodze, ale Twoimi pracami zachwycam się nieustannie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie czuję mediów, bardzo mało używam. Nie chlapię, nie budzę... Ale takie cacuszko postawić na swojej półce, achhhh. Marzenie! Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne!! Kusisz mnie tą rdzą, oj kusisz :) Największy mój problem jest taki, że nie lubię czekać na efekty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ też tak mam:) zawsze można podsuszyć ;)

      Usuń
  9. Piękne! Nie przepadam za zardzewiałymi efektami, ale w takim wydaniu rdza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne...
    Tak sobie myślę, że świat się zmienia w szalony sposób - sprzedawanie rdzy w słoiczkach - moja babcia by nie uwierzyła w taki numer ... mnie zresztą też trudno ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie! Niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały efekt uzyskałaś dzięki tym preparatom, rdzawe elementy wyglądają bardzo naturalnie - ale to w dużej mierze Twoja zasługa a preparaty stały się tylko pomocne w jej uzyskaniu :-) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za sympatyczne odwiedzinki mojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny efekt rdzy wyszedł. Pudełeczko zachwycające <3

    OdpowiedzUsuń