piątek, 28 lipca 2017

Zardzewiały notes

Cześć! Dziś chciałam pokazać Wam zardzewiały notes -baza Eco-scrapbboking
Pomalowałam całą powierzchnię farbą akrylową w kolorze brązowym i turkusowym, pozostawiłam do wyschnięcia a w między czasie przygotowałam sobie ozdobne dekory wykorzystując sylikonowe foremki.Gdy farba przeschła nałożyłam medium pękające a później dokleiłam dekoracje które pokryłam "rdzą".Na całość nałożyłam "złocenia" w kolorze fioletowym, zielonym i antycznym brązem.



***
Notes zgłaszam na wyzwanie Coral4u
Potyczki Coralove   
"Zegar"


 ***
Dziś inspiruję na blogu Eco-scrapbooking!

49 komentarzy:

  1. fantastyczny klimat - super notes :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow robi wrazenie ! wyglada na na prawde zardzewialy, idealny na tajne zapiski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, bardzo klimatyczny! Jego kolory zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Idealnie udało Ci się uzyskać efekt rdzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. okładka wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny notes! Pięknie ozdobiłaś okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny jest!!! Aż by się go chciało mieć. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na ten notes od razu myślę o średniowiecznych rycerzach...jest niesamowity, Twoja pasja to prawdziwy Artyzm!

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, jaki super! :)) Wszechstronna babka z Ciebie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha! Całość jest wyjątkowa, ale najbardziej urzekła mnie rdza i fioletowe złocenie:-)
    Pozdrawiam Małgosiu:-*

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest to co tygryski lubią najbardziej!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Mega podobają mi się te przetarcia na masce , bezpośrednio na okładce :) naprawde robią wrażenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam pojęcia jak to się robi, więc podziwiam zawsze z otwartą buzią, jakby to były jakieś czary! Przepiękna okładka, pomysł niesamowity i wykonanie - bajka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu, cudnie inspirujesz! żałuję że nie mogę być na Twoim warsztacie...pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ och szkoda Basiu :( miło by było Cię zobaczyć

      Usuń
  15. Wspaniały efekt! Buteleczka prezentuje się fantastycznie!!! Cudeńko!!! Pozdrawiam:)
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  16. Super efekt! Butelka wygląda trochę jak jakaś fantastyczna budowla z innego wymiaru. :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu sKraftuj to!
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń

  17. good topic thanks for post for sharing on website ..
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń