czwartek, 25 maja 2017

Pędzel w zieleni i turkusie

Dziś przedstawiam moja inspiracja dla Decoratorium, na którą tym razem przygotowałam już po raz kolejny zalterowany stary pędzel malarski. Bardzo lubię je ozdabiać. Pędzel w kolorze zielni i turkusu , który rozjaśniłam niewielkim dodatkiem bieli. Z pomocą gesso i pasty modelującej udało mi się stworzyć nierówne faktury na pędzlu i zamaskować te, które już tam były wcześniej. 
Po wyschnięciu ozdobiłam pędzel resztkami papierów, gazy i koronkami, dodałam kwiaty i kilka metalowych ozdobników. Użyłam również odcisków z masy - ramki i skrzydeł.
 Na koniec za pomocą gąbki wszystko "po tuszowałam" białą farbą akrylową.


37 komentarzy:

  1. Pędzel wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe życie starego pędzla.Brawo!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale majestatyczny pędzel! :) W pierwszej chwili pomyślałam: ale gdzie jest pędzel na tym pudełku? :)) Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykły!!!!!!!!! Mam jedną uwagę: co tak mało zdjęć?! Nacieszyć oczu nie dajesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Oj nie wiem czemu tak mało :)następnym razem będzie więcej :)

      Usuń
  5. znowu niesamowita metamorfoza pędzla!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest niezwykły. Cudownie go mediowo skomplikowałaś :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycający! Jest niesamowicie klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawski i taki inny jest ten pędzel. Świetnie Ci wyszedł. Dostał następne życie...
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykła praca! Pędzel prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezent dla malarza...Podziwiam pomysł...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu jesteś moja mistrzynią nadawania pędzlom nowego życia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie piękny!!!!!!

    OdpowiedzUsuń