piątek, 28 kwietnia 2017

Scrapuszko ...

Witam Was bardzo serdecznie w ten piątkowy dzień.
 Pogoda nie sprzyja spacerom ale sprzyja za to tworzeniu przy herbatce.
Jak już pewnie wiecie jestem fanką wszelakich zapaśników, notatników i uwielbiam je ozdabia.
Więc po raz kolejny sięgnęłam po urocze skarpuszkowe maleństwo
 ze sklepu Eco Scrapbooking w twardej oprawie. 
Tym razem w kolorach szarości i czerwieni. I przyznaję trochę powalczyłam z czerwienią
 (to nie lada wyzwanie dla mnie) bo ja nie przepadam za czerwonym...
ale przyznaję jestem zadowolona z efektu.



 ***
Użyłam papierów Piątek Trzynastego.
***
Pozdrawiam Was ciepło i życzę dużo słoneczka!

35 komentarzy:

  1. Piękne!!! Uwielbiam Twoje kompozycje kwiatowe. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko !!! Ślicznie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory:)Piękna okładka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie maleństwo, podoba mi się :) Nawet takie obdrapane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudne i udało Ci się z tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maleństwo z tą różą jest śliczne. Bardzo wyraziste i świetne kolorystycznie.
    Pozdrawiam ciepło i wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie w tej czerwieni wygląda szary kwiat, piękna oprawa. Ja dzisiaj też oprawiłam coś - trochę większą kostkę biurową 10x10cm. Mam ich jeszcze 4 szt. i chętnie się zainspiruję Twoją pracą, pewnie pozwolisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To maleństwo wyszło ślicznie, wspaniałe połączenie kolorów, soczysta i stonowana czerwień idealnie współgra z gołąbkowymi szarościami. Gosiu, jak zwykle zachwycasz swoim wyczuciem smaku i piękna. Pozdrawiam cieplutko życząc słonecznej majówki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze maleństwo! Przepięknie wyszło Ci połączenie czerwieni z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne! fajne, niebanalne połączenie kolorów. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Walkę uważam za wygraną. :) Pięknie ozdobiłaś i przełamałaś tę czerwień, wszystko idealnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny maluszek, ozdobiłaś go bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no, nie da się ukryć, że je uwielbiasz skoro takie efekty można podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń