wtorek, 6 października 2015

Jesienny pędzel ...-DT Craft Passion

Oh... wczoraj cieplutko a dziś już mgliście i zimno...choć popołudnie dopisało słoneczkiem...
Właśnie rozgrzewam się po pracy z herbatką ...
a dziś chciałam pokazać Wam moją jesienną inspirację na wyzwanie #11 Craft Passion
Zalterowany stary malarski pędzel,w barwach jesieni.




Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wszystkie cudowne komentarze,dodają skrzydeł:)
Zapraszamy do zabawy!
***
A ja pędzel zgłaszam na dwa wyzwania. Jedno na blogu Sklep-Ewa "Efekt akwareli". Ja użyłam farby akwarelowej do wykonania barwnych plam na pędzlu.


oraz zgłaszam pędzel na wyzwanie na blogu PWC "Odnawiamy..." 




42 komentarze:

  1. kocham te Twoje pędzle, ten jest wspaniały, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no przepięknie! Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda, bardzo kreatywna przeróbka. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny pędzel
    pięknie go pozmieniałas

    dziekuję za udział w wyzwaniu sklepu-ewa.pl
    Pozdrawiam
    ilona

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale boski! Taką jesień lubię, ciepłą i pogodną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mistrzostwo! Uwielbiam Twoje pędzle :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje odnowione pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekny subtelny i niesamowity jak ...TY

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wykorzystałaś pędzel.
    Jako gościnna projektantka dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kolory a pędzel wyszedł perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł, rewelacyjne wykonanie! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam za pomysłowość i wykonanie.....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca :) Pomysłowa i starannie wykonana :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Sklep-Ewa.pl
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacja! ile na nim się dzieje! :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie zdecydowanie pędzel nie jest w barwach jesiennych, co nie zmienia faktu, że bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny projekt !!! dziękujemy za wspólną zabawę - Margot DT Sklep-Ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tym pędzlem to poszalałaś. Jak tak się nań patrzę to on na mnie łypie jednym okiem... I co ja mam niby powiedzieć... strach się normalnie krytykować ;) No ale do krytyki mi daleko bo strasznie mi się podoba to co powstało, choć ciągle na mnie spod oka patrzy i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń